Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ferrari FF 2016: facelift pokračuje v odhalování, teď ukázal čelní světla
3.2.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Jediný koník s pohonem všech kol je dnes nejstarším stále prodávaným modelem značky. Nově se dočká nejen pozměněného vzhledu.
Italská automobilka pokračuje v pozvolném odhalování své novinky. Prozatím sice nikde oficiálně neuvedla, co vlastně bude za pár dnů u jezera Lake Como představeno, nicméně veškerá vodítka vedou k modernizaci Ferrari FF. Jediný model značky s pohonem všech kol je totiž nejstarším v nabídce a po čtyřech letech na trhu po faceliftu volá. Zvláště když jeho design zejména v čelních partiích nepatří mezi nejpovedenější.
Jak nám dokázaly již špionážní snímky, Ferrari se skutečně hodlá po stránce vizuální zaměřit především na příď. To pak jen potvrzuje nová upoutávka, na které jsou patrné modifikované světlomety. Nic bližšího si aktuálně prohlédnout nemůžeme, z předchozích náznaků ale bylo patrné, že dorazí také nové metalické doplňky a prvky aktivní aerodynamiky. Krom exteriéru a interiéru, kde se ukážou minimálně nová multimédia, se ale Italové zaměří také na mechaniku.
Naznačeno již bylo, že v případě vylepšeného modelu FF máme očekávat nemalé překvapení. Ferrari však stále ani slovem neprozradilo, oč by mohlo běžet. Neoficiálně se však spekuluje právě o modernizaci celého pohonného ústrojí, kdy výkon 6,3litrového dvanáctiválce bude navýšen ze současných 660 koní směrem k sedmi stovkám. Přenos pak dostane na starosti osmistupňový automat namísto stávající sedmistupňové dvouspojky.
Kromě toho by se zásahu techniků měl dočkat i zvláštní systém 4x4, kde dost možná dostane přední nápravu na starosti elektromotor. To se však již pohybujeme hodně daleko na poli spekulací, načež raději hodíme zpátečku směrem do reality a počkáme na 15. únor, kdy bude avizovaná novinka ve Villa Erba odhalena.
Ferrari FF nejspíše dostane nové světlomety, více se toho změní pod kapotou
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva