Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ferrari 458 Speciale nechává zaržát svých 605 atmosférických kobyl na prvním videu
21.8.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Na Oscara to nevypadá, pokud jste ale lační po bližším kontaktu s úchvatnou verzí modelu 458 Italia, Ferrari vám k tomu dá tímto videem alespoň trochu prostoru.
Ferrari 458 Speciale je jednou z nejméně překvapivých novinek nadcházejícího autosalonu ve Frankfurtu. Pravdou sice je, že se včera zjevilo na scéně vcelku nečekaně, jinak se ale o příchodu podobné verze hovořilo už od dob, kdy se výchozí 458 Italia dostala do rukou prvním novinářům. Nejistota vlastně panovala hlavně nad tím, jak se vůz bude jmenovat, jinak si jej zákazníci, tehdy pod předpokládaným označením Monte Carlo, mohli objednat už před několika měsíci.
Vůz se nakonec jmenuje Speciale, což dává tušit, že kreativní zácpa Ferrari v případě pojmenovávání jeho specialit nadále pokračuje. Odhlédneme-li ale od této nenápaditosti, má 458 Speciale vše, co má podobné auto mít - nižší hmotnost, více výkonu a další úpravy vedoucí k tomu, aby bylo ještě rychlejší. Zrychlení z 0 na 200 km/h za 9,1 sekundy hovoří za mnohé a též čas z Fiorana s hodnotou 1 minuta a 23,5 sekundy naznačuje, že tu nepůjde jen o další hračku pro pány v letech, kterých se zmocnila druhá míza.
Jestliže vás tahle novinka zaujala, jistě si s chutí pustíte i první video, které ji zachycuje. V akci to bohužel není a svou umělou dramatičnost video staví hlavně na rychlém prostřihu mezi zobrazovanými, vesměs potemnělými detaily karoserie a nervydrásající hudbou. Tohle asi nadšené řidiče u srdce nevezme, alespoň náznak zvuku motoru, který svých 605 koní generuje v okouzlujících 9 000 otáčkách za minutu, by ale mohl. No, uvidíte sami, tenhle snímek vás v nejhorším případě ochudí jen o minutu vašeho drahocenného času...
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
Auto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včeraMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
včeraDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
včeraŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraNová auta zkrachovalého Fiskeru nechali opuštěná u silnice, teď je rozprodávají v aukci za směšné sumy
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva