Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
F&M Mugello: rýsuje se nový italský supersport s motorem uprostřed
8.12.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Má to být lehký, výkonný a závodními stroji inspirovaný vůz. Chce přebrat jejich chování a lišit se od nich „vytříbeným stylem a pozorností k detailu“.
Italská karosárna F&M alias Faralli & Mazzanti, kterou založili Walter Faralli a Luca Mazzanti, vyrukovala v roce 2005 s prototypem sportovního kupé Antas V8 GT. Od roku 2009 pak malosériově vyráběli model Vulca S s převrtaným desetiválcem z BMW M5 a alternativně také s agregátem V12 (projekt byl prodán a dnes se vyrábí jako Aquila Diva). Teď zveřejnili lehce zatmavené fotografie nové typové řady, která ponese jméno Mugello.
Lidé od F&M neprozradili technická data, víme ale, že jde o jejich vůbec první stroj s motorem uprostřed. To lze samozřejmě poznat i podle mohutného nasávání na bocích a tvarů vozu vzešlé z nápadů šéfdesignéra Zsolta Tarnoka (a částečně také od Mazzantiho) nedávají moc prostoru pro jinou koncepci. Kromě toho tuto domněnku potvrzuje také náporové nasávání vyvedené na střechu ve stylu Pagani Zonda.
Informace doprovázející Mugello jsou momentálně poněkud nejasné. Tvrdí se, že by mělo vzniknout pouze pět exemplářů, není ovšem jasné, jestli půjde o roční nebo celkovou produkci. Bez ohledu na konečný počet bude každý vůz postavený ručně, podle speciálních požadavků majitele. A to znamená, že vyobrazená světla s LED anebo zpětná zrcátka vztyčená na stopkách nemusí být definitivní. S prezentací vozu se počítá v příštím roce buď v Ženevě anebo na některé z akcí typu Concours d’Elegance či Louis Vuitton Classic.
Faralli & Mazzanti má v plánu vyrábět maximálně pět aut ročně. Ferrari a Lamborghini jsou proti tomu jen obyčejná konfekce.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
31.1.2025 - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Shakedown Test - 2. den převzala žezlo Yamaha včera 12:06
- HRC Honda: Místo Repsolu Castrol včera 10:45
- Shakedown Test - 2. den průběžně včera 09:59
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro 31.1.2025
- News z EWC Endurance 31.1.2025
Nejnovější články
- Polovinu mladých v Německu vyhazují od testů v autoškolách. Profesor psychologie zkusil vysvětlit, co se to s námi děje
před 9 hodinami - „Americký Concorde” vrací na oblohu nadzvukové cestování. Za sebou má první test, při kterém pokořil rychlost zvuku
před 10 hodinami - Ven se dere úplně nové auto pro puristy s řadovým šestiválcem, konstrukčně zůstane vážně tradiční
včera - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
včera - Novou nejlevnější Ladu ve verzi kombi odhalil únik přímo z továrny, na svou cenu vypadá velmi lákavě
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva