Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
F&M Mugello: rýsuje se nový italský supersport s motorem uprostřed
8.12.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Má to být lehký, výkonný a závodními stroji inspirovaný vůz. Chce přebrat jejich chování a lišit se od nich „vytříbeným stylem a pozorností k detailu“.
Italská karosárna F&M alias Faralli & Mazzanti, kterou založili Walter Faralli a Luca Mazzanti, vyrukovala v roce 2005 s prototypem sportovního kupé Antas V8 GT. Od roku 2009 pak malosériově vyráběli model Vulca S s převrtaným desetiválcem z BMW M5 a alternativně také s agregátem V12 (projekt byl prodán a dnes se vyrábí jako Aquila Diva). Teď zveřejnili lehce zatmavené fotografie nové typové řady, která ponese jméno Mugello.
Lidé od F&M neprozradili technická data, víme ale, že jde o jejich vůbec první stroj s motorem uprostřed. To lze samozřejmě poznat i podle mohutného nasávání na bocích a tvarů vozu vzešlé z nápadů šéfdesignéra Zsolta Tarnoka (a částečně také od Mazzantiho) nedávají moc prostoru pro jinou koncepci. Kromě toho tuto domněnku potvrzuje také náporové nasávání vyvedené na střechu ve stylu Pagani Zonda.
Informace doprovázející Mugello jsou momentálně poněkud nejasné. Tvrdí se, že by mělo vzniknout pouze pět exemplářů, není ovšem jasné, jestli půjde o roční nebo celkovou produkci. Bez ohledu na konečný počet bude každý vůz postavený ručně, podle speciálních požadavků majitele. A to znamená, že vyobrazená světla s LED anebo zpětná zrcátka vztyčená na stopkách nemusí být definitivní. S prezentací vozu se počítá v příštím roce buď v Ženevě anebo na některé z akcí typu Concours d’Elegance či Louis Vuitton Classic.




Faralli & Mazzanti má v plánu vyrábět maximálně pět aut ročně. Ferrari a Lamborghini jsou proti tomu jen obyčejná konfekce.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejčtenější články
Už ani jiní výrobci aut nechtějí s Audi mít nic společného, tento raději přejde na své vlastní motory
22.3.2025„Bojovníci proti Tesle” svým vandalismem automobilce ve skutečnosti pomáhají, její situace ostatně nebude tak zlá
22.3.2025A pak že nevydrží: Jediné kdy prodávané menší auto s dieselovým V8 je k mání po najetí 625 tisíc km. To jsme ještě neviděli
22.3.2025Nejlevnější auto světa se pořád prodává. Vypadá všelijak, ale co byste chtěli za 67 tisíc?
22.3.2025Zákazníci ukazují záda dalšímu drzému nápadu automobilek, naprostá většina lidí obchází placení za už koupená auta
22.3.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB