Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Eterniti Hemera: venku je další obrázek, na vývoji vozu se podílí ex-pilot F1
5.9.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Jak se zdá, sportovní crossover nové londýnské značky Eterniti není pouze marketingové cvičení na téma jak propagovat virtuální produkt, ale jejich stroj nazvaný Hemera se ve Frankfurtu opravdu objeví.
A konečně máme možnost udělat si alespoň přibližný obrázek, jak bude vypadat a hádat, co to bylo původně. Jak jsme si řekli při prvním představení, Hemera není zcela svébytný vůz, ale jeho základ vychází z již existujícího SUV. Možná si uděláme z ostudy kabát, ale podle zadní části a sklonu D-sloupku to vypadá, že první model Eterniti má něco společného s druhou generací Porsche Cayenne s výrazně vytaženými blatníky. Příď je ale trochu podobná mixu Astonu Martin a Ferrari 575, takže to berte jako velmi hrubý nástřel.
Tajemný dárce orgánů měl poskytnout poslední generaci nejlepší platformy SUV, přičemž britští inženýři měli za úkol modifikovat zavěšení, postavit ještě lepší interiér, než byl ten původní, použít panely z karbonového kompozitu a dodat vyšší výkon.
Podle britského Autocaru se do tohoto projektu aktivně zapojil bývalý pilot formule 1 Johnny Herbert a také Alastair Macqueen, někdejší inženýr firmy Jaguar, který byl odpovědný za vývoj typu XJ220 a stál za obrovským úspěchem značek Bentley a Jaguar v Le Mans. I když vůz bude poprvé oficiálně představen za týden, jména Herbert a Macqueen staví celý projekt do zcela jiného, značně důvěryhodnějšího světla.
Hemera s pohonem všech kol se na výstavě IAA ve Frankfurtu objeví v roli prototypu a první sériové vozy mají být zákazníkům doručeny v příštím roce. Eterniti o svém voze mluví jako o „Super-SUV poskytujícím novou úroveň luxusu, prostoru a výkonů“. Však si za to nechají pořádně zaplatit - mluví se o ceně 150 tisíc liber (4,2 milionu korun). Eterniti za tuto částku slibuje špičkovou kabinu na úrovni nejluxusnějších limuzín, samostatná sklopná sedadla vzadu, iPady nebo chladicí boxy na nápoje.
Eterniti Hemera na obou zatím uvolněných obrázcích
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Elektrické Volkswageny ID jsou takový propadák, že je všechny dohromady prodejně překonává jediný model: Golf
před hodinou - Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch