Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Dacia Lodgy: ceny českém trhu nakonec od 214 900 Kč, projděte si kompletní ceník
29.5.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
S výrobou lidových aut v Evropě začal kdysi Volkswagen. Dnes by tohle označení mohla právem nosit snad jen Dacia. Podívejte se, kolik chce za nový Lodgy.
Způsob, jakým Dacia tlačí na cenu nového pěti až sedmimístného MPV Lodgy, konkurenční značky asi nepotěší. Nejdříve se mluvilo o slušně vypadající částce 250 tisíc, která ale byla po přepočtu z německého trhu odhadem snížená na 236 tisíc.
České zastoupení ale zanedlouho vydalo stručnou informaci, podle níž plánovalo novinku prodávat za 220 tisíc. Už to byla na 4,5 metru dlouhý stroj s velkorysým rozvorem 2 810 mm skoro neuvěřitelná cena, jenže teď je na světě oficiální ceník a realita je ještě růžovější.
Od Dacie Lodgy asi nebude možné očekávat hebké čalounění, měkké plasty nebo špičkové odhlučnění, ale na druhou stranu ji asi také hodně odpustíte, když po vás dealer bude chtít za nejlevnější provedení s atmosférickou šestnáctistovkou o výkonu 82 koní celých 214 900 Kč a po nějaké slevičce možná ještě méně.
Za tuto částku dostanete hodně oholenou verzi Access, která stojí na plechových čtrnáctkách, ale zase má alespoň ABS a čtyři airbagy a jediné, co zde asi bude hodně chybět, je klimatizace, za kterou si nelze ani připlatit. To půjde až u o stupeň vyšší verze Ambiance za necelých 230 tisíc (je manuální a vyjde 15 tisíc) a máte zde už také možnost pořídit si nejlevnější diesel 1,5 dCi o výkonu 90 koní za 285 tisíc.
Vůbec nejdráž vyjde sedmimístné Lodgy 1,5 dCi (107 k) Exception za 370 tisíc, kde připlácíte už jen za metalízu, vyhřívané sedačky a nepochopitelně i za rezervu. Pokud by vás zajímali další podrobnosti, případně technické parametry, můžete se stáhnout kompletní oficiální ceník (PDF, 913 kB) z webu Dacie.











































Pokud by čínské automobilky uspěly v Evropě, jedno důstojného konkurenta s nízkými cenami by mít mohly
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 9 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Auto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
před 4 hodinamiMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
před 6 hodinamiDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
před 7 hodinamiK mání je skoro nejeté auto za 1,5 výplaty, bizarní verzi skoro vyhynulého modelu sušil důchodce v garáži
před 9 hodinamiŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 18:20 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins