Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Citroën DS3 Cabrio: známe českou cenu, za plátno si připlatíte 70 000 Kč (doplněn kompletní ceník)
22.3.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzská novinka dorazí se čtyřmi motorizacemi a ve třech výbavách. Již ve standardu nabídne zadní parkovací asistent či přední mlhovky.
Vydáno 21.2., Doplněno 22.3. Ačkoliv jsou oficiální stránky Citroënu holé stejně jako tváře malého děcka, oficiální ceník už máme k dispozici. Potvrdit tak můžeme základní cenu 448 900 Kč, za kterou je DS3 Cabrio k mání s motorem 1,2 VTi a výbavou Design. Ta přitom mimo níže jmenovaného zahrnuje také 16palcová ocelová kola, čelní, boční a hlavové airbagy nebo tempomat a omezovač rychlosti.
Zvolit samozřejmě můžete vyšší úrovně i další motorizace. Přičemž ne všechny kombinace jsou možné. Ve verzi Style je tak možné Citroën DS3 Cabrio zakoupit jen s 1,6litrovou atmosférickou pohonnou jednotkou. Za benzinových 120 koní přitom dáte 508 9200 Kč, zatímco za dieselových 92 koní platíte 548 900 Kč. Tento motor je navíc k dispozici také ve výbavě Sport, cena však v takové chvíli naroste na 575 900 Kč. Jen o tři tisíce korun je pak levnější nejpotentnější verze 1,6 THP nabízejí koní 156.
V rámci jednotlivých položek přitom u obou vyšších úrovní můžete počítat třeba s denními diodovými světly, osvětlením přihrádky před spolujezdcem, aromatickým osvěžovačem vzduchu nebo litými koly. Ve výbavě Style přitom dostanete šestnáctky, úroveň Sport již sází na sedmnáctky. Stejně tak ovšem u vrcholných modelů dostanete i sportovní přední sedadla, výkonný audio systém s portem na USB a ovládáním pod volantem nebo automatickou klimatizaci.
Veškeré podrobnosti vám samozřejmě nabídne zmiňovaný ceník, který si můžete stáhnout přímo od nás (PDF, 876 kB. K prozkoumání vám přitom doporučujeme hlavně celou řadu paketů, jejichž součástí je např. perforované kožené čalounění.
Pomalu se zdálo, že se z Citroënu DS3 Cabrio stala paní Columbová. Od pařížského autosalonu, kde francouzská novinka debutovala, o ní totiž nebylo ani vidu, ani slechu. Na rozdíl od televizní postavy je ovšem dvoudveřový kabriolet skutečným, i když na pět dospělých cestujících sedících uvnitř byste asi měli zapomenout. A to přesto, že značka nový přírůstek v řadě DS uvádí jako jediný plnohodnotný pětimístný vůz daného segmentu. Odtud zřejmě plyne poněkud sebevědomá základní česká cena 448 900 Kč.
Za dané finance byste již ve standardu měli dostat ESP, ASR, tempomat, zadní parkovací asistent, přední mlhovky nebo rádio s přehrávačem CD a MP3. Chybět pak samozřejmě nemůže ani plátěná střecha (v rámci personalizace můžete volit mezi černou, modrou Infini a stylovou Monogramme DS), která se sklápí za 16 sekund při rychlostech do 120 km/h, nebo zavazadlový prostor, jenž má díky 245 litrům nabízet největší objem ve své třídě.
Pod kapotou standardního modelu se nachází tříválec 1,2 VTi, který nabízí 82 koní. Sáhnout ovšem bude možné také po čtyřválcích 1,6 VTi (120 koní) a 1,6 THP (155 koní) nebo turbodieselu 1,6 e-HDi naladěném na 90 koní, přičemž dle předobrazu hatchbacku by základní cena 448 900 Kč měla narůst o šedesát, stopětadvacet nebo osmdesát tisíc korun. Záviset přitom bude hlavně na výbavě, jejíž úrovně Design, Style a Sport jsou pro řadu DS typické.
V nabídce samozřejmě nebudou chybět ani populární pakety, otázkou je pak existence verze Ultra Prestige, která se pyšní výbavou „all inclusive“. Jistotu v tomto ohledu ale samozřejmě přinese oficiální ceník, jenž se má v řádu dnů (či možná jen hodin) objevit na českých stránkách Citroënu. Ihned poté jej samozřejmě doplníme.
Citroën DS3 Cabrio startuje na českém trhu s částkou 448 900 Kč, je tak o 70 tisíc dražší než hatchback
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před 52 minutami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před 51 minutami - Elektrické Volkswageny ID jsou takový propadák, že je všechny dohromady prodejně překonává jediný model: Golf
před 2 hodinami - Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch