Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Citroën C-Elysée: také bráška Peugeotu 301 ukázal svůj vnitřek
13.9.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Bylo jasné, že pokud nám svůj interiér předvedl Peugeot 301, Citroën C-Elysée udělá totéž. Prostoru má nabídnout stejně, jen zřejmě za nižší cenu.
Představení interiéru nového Citroënu C-Elysee si vyžádalo o trochu delší čas než v případě sesterského Peugeotu 301. Oč méně však značka ukazovala, o to byla sdílnější. Víme tak nejen to, že do zavazadlového prostoru se má vejít 506 litrů, Citroën už stihl i zveřejnit, že benzinový motor o objemu 1,2 litru bude mít spotřebu pět litrů na sto kilometrů, zatímco turbodiesel 1,6 HDi by si měl vystačit jen s 4,1 l/100 km.
Ty samé hodnoty zřejmě nabídne i Peugeot, oficiálně však značka hodlá vše potvrdit až přímo na autosalonu v Paříži. Počítat ovšem můžeme s tím, že oba vozy od sebe bude odlišovat více věcí než jen znak nebo čelní maska. Rozdílné jsou i přední a zadní světlomety, přičemž u Citroënu byste měli najít více chromu na karoserii.
V interiéru pak C-Elysse ve srovnání s modelem 301 vypadá jako světlá strana síly, zatímco Peugeot hraje na temnou notu. Jednat se samozřejmě může o úroveň výbavy nebo konkrétní provedení, světlejší interiér Citroënu však působí prostorněji a luxusněji. Přestože kvalita plastů bude identická.
Také cenová politika by měla odpovídat Peugeotu 301, to ale nutně neznamená, že výsledná cifra bude totožná. C-Elysée by se měl v nabídce značky objevit s cenovkou, která dnes náleží Citroënu C3, a to by alespoň v českých podmínkách znamenalo, že koupí dvojitého šípu oproti francouzskému lvovi ušetříte zhruba 30 000 Kč. Jestli tomu tak ale bude i ve skutečnosti uvidíme až časem...
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.
Citroën C-Elysee zaujme chromovější maskou a světlým interiérem, který vypadá ve srovnání s Peugeotem 301 prostornější. Ve výsledku je sice identický, měl by ale dorazit za nižší cenu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
před 6 hodinami - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
včera - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Valencia odřeknuta, termín finále o týden později 14:44
- Pátek v Sepangu 11:04
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia včera 17:00
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
Nejnovější články
- Rozpadající se Mercedes z vrakoviště se prodal skoro za čtvrt miliardy, zájem o něj překonal všechna očekávání
před 2 hodinami - Čína instruovala automobilky, aby neinvestovaly v zemích EU, které zvedly ruku pro vyšší cla. Tak kdepak máme Česko?
před 3 hodinami - Tesla se zapnutým FSD smetla na dálnici jelena a neubrala ani pak. „Po tolika zbytečných brzděních den co den?” ptá se udivený majitel
před 5 hodinami - Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
před 6 hodinami - Zákazníci žalují zkrachovalou automobilku mistra světa F1. Vybrala obrovské zálohy na nová auta, nevrátila nic
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva