Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Chevrolet Corvette Stingray C7 2013 zná až nyní svůj přesný výkon, nabídne 461 koní
26.5.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Zdánlivý starý známý odhaluje přesné detaily ke své technice až v posledních týdnech. Teď už známe i konečný nejvyšší výkon V8 nové Vette - 461 koní.
Těžko říci, jestli odhalování nové generace Chevroletu Corvette takhle proběhnout muselo, nebo tím GM sleduje co nejdelší udržení mediální pozornosti, faktem ale je že lednové oficiální a detailní představení vozu nebylo tak detailní, jak se tehdy mohlo zdát. Výrobce o něm sice prozradil mnohé a od té chvíle došlo také na premiéru otevřené verze Convertible, spekulace o nových Z06 a ZR1 a dokonce i na představení všech cen. Jenže o hmotnosti vozu jsme vás mohli zpravit až začátkem května.
Teď už je skoro konec měsíce a známe další přesný údaj do mozaiky technických specifikací. Skrze údajný katalog Chevroletu se ven zatím neoficiálně dostaly údaje o konečném nejvyšším výkonu a točivém momentu - automobilka dříve uváděla jen přibližné údaje, nakonec ale nová Vette nabídne skrze svůj 6,2 V8 LT1 až 455 hp neboli 461 „evropských” koní výkonu a 624 Nm točivého momentu. Pokud si to dáme dohromady s dříve odhalenou hmotností 1 496 kg, pak jsme u poměru 3,24 kilogramu na koně, což není vůbec špatný údaj, rozhodně ne na základní provedení, které v USA stojí jako dieselový Superb.
Takže už víme všechno? Ale kdepak, Chevy bude s novým Rejnokem ještě chvíli napínat. Známa není tabulková spotřeba, hlavně pak ale přesná dynamika, i tu firma jen naznačuje údaji typu „stovka pod 4 sekundy”. Ještě se tedy můžeme těšit na další podobné úniky a oficiální odhalení. To aby se na novinku jen tak nezapomnělo...
Tyto upřesněné specifikace Corvette C7 se objevily na fóru Corvette7.com
Nová Vette je na první pohled starým známým, při zkoumání přesných specifikací ale zjistíme, že neznámých je ještě dost. Po dnešku je zřejmě zase o dvě méně...
Zdroj: Corvette7.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva