Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Chevrolet Corvette C7 Stingray: údaje o dynamice odhaleny, C7 je rychlejší než Gallardo Superleggera
20.6.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Časy z okruhu Virginia International Raceway jsou působivé. Stejně jako stovka pod čtyři sekundy nebo přetížení 1,03 g dosahované v zatáčkách.
Tak tu konečně máme oficiální potvrzení jízdní dynamiky nového Chevroletu Corvette C7. A to rovnou pro verzi vybavenou paketem Z51, který zahrnuje upravený bodykit, přenastavený podvozek a elektronicky řízený diferenciál s omezenou svorností. Automobilka přitom nezkoumala jen zrychlení v přímém směru, ale také schopnosti supersportu v zatáčkách. Známé je tak přetížení, stejně jako čas dosažený na závodní dráze Virginia International Raceway.
Tímto okruhem (v jeho nejdelší 6,8kilometrové konfiguraci) se sedmá generace Corvette prohnala s časem 2 minuty 51 sekund a 78 tisícin, což ji staví o dvě tisíciny před Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera (a o sekundy před Lexus LFA, Nissan GT-R nebo předchozí Corvette Z06). V zatáčkách jí pak bylo naměřeno 1,03 g, přičemž jedinými úpravami oproti sériovému modelu byla instalace závodních sedadel a pásů.
Co se týče přímého zrychlení, pak stovku, respektive 96 km/h zvládne Corvette C7 pokořit za 3,8 sekundy. Pokud s ní přitom budete chtít zamířit na závody ve sprintech na čtvrtmíli (0-400 m), pak máte již dopředu dán čas 12 sekund při rychlosti 191,47 km/h. Při následné deceleraci se navíc budete moci spolehnout na silné brzdy (opět součást paketu Z51), neboť zastavení ze stovky zvládne Stingray na 32,6 metrech.
Byla-li tedy doposud neoznámená dynamika jedinou překážkou k vašemu nákupu, pak nyní máte vše potřebné pohromadě. Což se týká i evropských cen, o nichž jsme informovali včera. V jejich spojitosti se přitom jízdní výkony jeví pro Starý kontinent mnohem podstatnějšími než pro ten americký. Paket Z51 bude totiž u nás v základu.
Corvette C7 Stingray dostane v Evropě paket Z51 v základu. Právě s ním je přitom americký supersport rychlejší než třeba Lamborghini Gallardo Superleggera.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 9 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 3 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 5 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 6 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 8 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch