Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Chevrolet Corvette C7 Stingray ladí formu na Ringu, čas na kolo zatím neznáme (+ videa)
14.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Chevy už řekl, že evropské silnice jsou podle něj jiné než americké, stejně jako jízdní styl. Proto Vette pro Evropu dopřává jiné naladění, teď i na Nordschleife.
Sedmá generace Chevroletu Corvette si chce podat to nejlepší z evropské produkce, proto usilovně testuje na všech možných silnicích a nejnověji také na nejznámějším okruhu světa. Ano, hádáte správně, Američané v rámci ladění podvozku vyrazili také na Severní smyčce německého Nürburgringu. Primární snahou zatím přitom nebylo zajetí nejlepšího možného času na jedno kolo, jako spíše ujištění, že vůz bude nabízet špičkovou stabilitu v zatáčkách i ve vysokých rychlostech.
„Nürburgring je opravdu náročnou výzvou a jako takový splňuje naše požadavky,“ říká k nejnovějšímu testu Jim Mero, inženýr General Motors mající na starosti dynamiku. A dodává, že speciální pozornost bude kromě podvozku věnována také řízení. „Evropské silnice jsou jiné než ty americké, stejně jako se liší řízení.“
Evropská verze tedy očividně bude o poznání odlišnější než ta americká, neboť s testy na silnicích Starého kontinentu začal Chevrolet již v červenci. Po stránce motorické ale dostaneme přesně to, co zbytek světa. Tedy 6,2litrový osmiválec produkující 461 koní, se kterým americký supersport zvládne zrychlení z klidu na stovku za necelé čtyři sekundy - k jakému času roztáhnou vůz na Smyčce teprve uvidíme.
Corvette C7 na Ringu ladí řízení a podvozek. A také pěkně skáče, na Flugplatzu očividně pomalý nebude...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
dnes - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
25.11.2024 - První elektrický Jaguar je takový průšvih, že jej automobilka po sérii požárů raději vykupuje od lidí zpět
26.11.2024 - Prý poslední spalovací Alfa Romeo se předvedla při akceleraci na 333 km/h, je to ještě smutnější podívaná, než by vás napadlo
26.11.2024 - Můžete se „ustávkovat” k smrti, ale nic nezměníte. Šéf VW říká, že zavírání továren a hromadnému propouštění už nejde zabránit
26.11.2024 - Nový čínský luxusní vůz si potají hraje na Mercedes a Maybach. Jeho jméno je směšné, prodejní plány výrobce ještě víc
26.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva