Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Chevrolet Camaro ZL1 Convertible 2017: 649 koní půjde rozpálit i bez střechy
24.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Přeplňovaný 6,2litrový osmiválec se dostal i do otevřeného Camara. Vybírat přitom můžete mezi šestistupňovým manuálem a desetistupňovým automatem.
Chevrolet se v případě modelu Camaro ZL1 opravdu rozjel. Sotva jsme totiž mohli přivítat verzi kupé, již zde máme i kabriolet. Také ten se přitom pochlubí 6,2litrovým přeplňovaným osmiválcem LT4 převzatým z modelu Corvette Z06, který zadní nápravu zásobuje výkonem 649 koní a točivým momentem 868 koní. Přenos výkonu přitom dostane na starosti buď šestistupňový manuál nebo desetistupňový automat.
Konkrétní jízdní dynamiku značka do placu nedala, nicméně předchozí kupé zvládlo při nižším výkonu a vyšší hmotnosti stovku za 4 sekundy a maximálně pokořilo 290 km/h. Nová generace by tedy měla být o poznání rychlejší, stejné jako kupé. Automobilka navíc dodává, že obě karosářské verze vznikaly bok po boku, pročež odstranění střešních panelů a jejich nahrazení plátnem má přinést „akceleraci srovnatelnou s kupé“.
To pak jen potvrzuje fakt, že modulární platforma použitá u obou variant je natolik tuhá již od základu, že nebylo potřeba žádné další extra zesílení. Dokud ovšem nebudou venku technická data, můžeme zůstat pouze u spekulací. Raději proto pozornost přesuneme k podvozku, který použije adaptivní tlumiče Magnetic Ride, elektronický diferenciál či sportovně laděnou trakční kontrolu.
Zmínit můžeme také specificky nastavený systém Launch Control nebo 20palcová kovaná kola osazená pneumatikami Goodyear Eagle F1 Supercar o rozměru 285/30 vpředu a 305/30 vzadu. Součástí paketu jsou pak i brzdy Brembo. Tím nám aktuální informace končí, pročež jen dodáme, že zatímco kupé dorazí do showroomů ještě letos, kabriolet můžeme čekat až v roce 2017.









Také Chevrolet Camaro ZL1 Convertible se stejně jako kupé chlubí 6,2litrovým osmiválcem o výkonu 649 koní. Ty může přenášet šestistupňový manuál či desetistupňový automat
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
Řešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 2 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 3 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 5 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 6 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 14:41 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB