Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Carmen Jorda míří do Formule 1. Nic nevyhrála, ale vypadá lépe než zarostlý Alonso
1.3.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Někteří říkají, že angažování 26leté španělské krásky je ze strany Lotusu pouze laciným pokusem o získání publicity. Asi jsme to Britům „zbaštili”.
O Formuli 1 píšeme v poslední době celkem často, obvykle tak ale činíme v souvislosti s úpadkem, který ji v posledních letech stihl a který se v tuto chvíli zdá být neřešitelným. Jsou tu ovšem i pozitivnější události, o nichž lze psát a nemusí se nutně jednat o úžas nad historickými momenty, jež už těžko kdy znovu zažijeme. Trochu pozornosti můžeme věnovat i druhé ženě, která po loňském angažmá Susie Wolff ze strany Williamsu oficiálně usedne do kokpitu některého z aktuálních závodních monopostů. Třeba už jen kvůli naší přirozené úctě k něžnému pohlaví.
Jedná se o Carmen Jorda, 26letou Španělku z města Alcoy. Pokud jste o ní nikdy neslyšeli, můžeme vám v krátkosti zrekapitulovat vrchol její dosavadní závodnické kariéry - jde o 44 startů v sérii GP3 od roku 2012, během nichž Jorda dosáhla 0 vítězství, 0 bodů, 0 pole position a 0 nejrychlejších kol. Jejím nejlepším výsledkem je 28. místo z roku 2012.
Pokud se vám to zdá jako prachmizerná kvalifikace pro nastoupení do výtahu směrem k nejprestižnější formulové sérii, asi máte pravdu, spiknutí zastánců „pozitivní diskriminace” směrem k ženám bychom za tím ale nehledali. Kritici se hned ozvali s tím, že ze strany Lotusu, který ji pro letošek angažoval jako testovacího jezdce (to znamená, že Jorda bude řádit v simulátoru s „vyhlídkou na osedlání skutečné F1 koncem roku” - moc důvěry v tom nalézt nelze...) jde o pouhý pokus o získání publicity.
Tak jsme to asi Lotusu snědli i s navijákem. Na druhou stranu, proč se jednou nepodívat do tváře sympatické ženy, která nutně musí umět alespoň nějak řídit. Další a další pohledy na Fernanda Alonsa vypadajícího, jako by jej policie právě sebrala na hlavním nádraží, naše smysly až tak nelaskají...






Carmen Jorda asi není nejlepší formulový pilot světa...
...ve srovnání s Fernandem Alonsem ji to ale aspoň sluší
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Aby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
včeraPorsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
14.3.2025První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
14.3.2025
Nové na MotoForum.cz
- Opět trumf pro Marca Marqueze včera 20:58
- Pole Position pro Gonzaleze, 6. Salač včera 20:43
- Opět PP pro Bertelleho včera 20:23
- PP pro #93 MM včera 20:04
- Portimão-Test, 1. den: BMW před Ducati; dále Yamaha a Honda 14.3.2025
Nejnovější články
Nová Audi nedostala prakticky žádná tlačítka na palubní desce, zato ve dveřích jich mají až 23. Je to vrchol okaté láce
před 20 minutamiNěmci proklepli nejspolehlivější dostupné auto podle svých vlastních STK, kladů má na rozdávání
včeraAby se nezapomnělo: Nová Audi A5 a A6 jsou si skoro k nerozeznání podobná, bez návodu je možná ani nerozlišíte
včeraŠkoda začala odhalovat svou novou vlajkovou loď, bude to další velmi kontroverzní novinka
včeraUž i Němci chápou: „Automobilky kvůli elektromobilům uvízly v katastrofální spirále ztrát.” Uniknout z ní nebude snadné
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva