Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Carlos Tavares opravdu jmenován šéfem Peugeotu a Citroënu
27.11.2013 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Ambiciózní Tavares, jakožto bývalý provozní ředitel Renaultu, usedá do nedalekého křesla generálního ředitele koncernu PSA Peugeot Citroën.
Předchozí spekulace a dohady tedy byly skutečně pravdivé. Carlos Tavarez se stane CEO u PSA. Bez velkých ambicí zisk takového postu není příliš reálný, Carlos Tavares se ale už před časem nechal slyšet, že by se mu líbilo vést giganty jako je třeba Ford nebo GM. Načež ho tedy Renault vyhodil, konkurenční francouzské automobilce ale jeho ambice proti mysli nebyly.
Tavares, coby bývalý provozní ředitel Renaultu, se ve své funkci funkci zřejmě cítil být zcela zastíněn nadřízeným Carlosem Ghosnem, proto také před několika měsíci tuto francouzskou automobilku opustil. A ani nemusel jít do Detroitu, ale stačilo se přesunout v rámci Francie rovnou na pomyslný trůn do PSA.
Personální změnu ohlásilo vedení PSA v Paříži. Ve funkci nejvyššího nahrazuje Tavares odstoupivšího Philippa Varina (působí zde od roku 2009), který ať už dobrovolně či nuceně podal výpověď (hovoří se o „odchodu do důchodu)”, avšak až od nového roku. Do té doby bude Tavares působit ve správní radě PSA.
Přestože PSA a jeho značky Peugeot a Citroën nesbírají velké úspěchy, minimálně v celosvětovém měřítku patří k největším výrobcům automobilů. Ostatně v minulém roce se umístilo PSA na osmém místě (za Toyotou, GM, Volkswagenem, Hyundai, Fordem, Nissanem a Hondou), tedy několik příček před Renaultem. Takže to pro Tavarese ve výsledku není jen krok na vyšší pozici, ale také na celkově vyšší úroveň.



Carlose Tavarese si ode dneška budeme spojovat s Peugeotem a Citroënem, v hierarchii managementu obou značek bude na samotné špici
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
včeraPrvní kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
včeraNejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
13.3.2025
Nejčtenější články
Nové Bugatti s motorem V16 naplno předvedlo svůj zvuk, při túrování štěká jako nasupený buldok
12.2.2025Ještě donedávna jen elektrický Dodge nakonec může dostat zpátky motor V8, dokonce i úplně nový
12.2.2025Francouzská komedie: Alpine zkouší za 6,7 milionu prodat speciál pomalejší než o 2,5 milionu levnější Porsche, jeho dynamiku si vymyslel
12.2.2025Tesla ve vlastních zveřejněných materiálech možná nechtěně propálila své nové modely. A možná jen hraje hry
12.2.2025Zpackané nové BMW M5 si zkouší napravit reputaci tímto speciálem. Nemá šanci, to spíš vynikne jeho otylost
12.2.2025
Živá témata na fóru
- Politický koutek 03.14. 17:16 - Zajda
- Výběr autopojištění 03.14. 12:39 - jerry
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 03.14. 10:22 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.14. 10:16 - Brus
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 03.13. 14:26 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.13. 09:47 - koffee
- Lampárna (stěžovatelna) 03.12. 20:12 - M.Z.