Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Cadillac ATS již má německé ceny, jsou překvapivě vyšší než u BMW 3 F30
6.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Americká značka hodlá zabojovat neotřelým designem, výkonem 276 koní a vyšší výbavou. Do cenové války se ale s hlavním soupeřem od BMW očividně nehrne.
To vypadá na velkou dávku sebedůvěry. Cadillac zveřejnil ceny nového ATS pro Evropu, které by mělo konkurovat Audi A4 a hlavně BMW řady 3. Ve srovnání s německými modely se však Američan rozhodně při zemi nedrží. Základní model poháněný přeplňovaným dvoulitrem, jehož 276 koní míří na zadní kola, totiž ve spojení s manuální převodovkou vychází u našich západních sousedů na 37 500 Eur (v přepočtu 937 500 Kč).
To je ovšem více, než za kolik si v Německu můžete pořídit BMW 328i. Mnichovský sedan s toutéž technickou výbavou, tedy dvoulitrovým turbomotorem, pohonem zadních kol a manuálem, totiž stojí 37 400 Eur (v přepočtu 935 000 Kč). Pravda, koní nabízí jen 245 a je i méně vybaven, se známým modrobílým logem a tradičními ledvinkami ale přichází větší prestiž než v případě Cadillacu.
Oproti BMW by však ATS mohlo nabídnout lepší ovladatelnost a spotřebu, v případě základní verze totiž váží pouze 1 504 kg. Vrcholný model 3,6 V6 LFX (vůz tak nakonec oproti očekávání dorazil i s šestiválcem), který v Německu vyjde na 50 970 Eur (v přepočtu 1 274 250 Kč), pak ručičky vah vyhoupne pouze o 66 kilo výše, přestože již používá šestistupňový automat. Navíc se pyšní ideálním rozložením hmotnosti 50:50 a má až 321 koní, což je znovu více než u konkurenční 335i F30.
Bude tedy zajímavé sledovat, nakolik bude Cadillac v tradiční německé prodejní baště úspěšný. Kromě pohonu všech kol, kterým může Audi či BMW rovněž konkurovat, má totiž velmi neotřelý design, který by mohl být jeho esem v rukávu.













Cadillac ATS se v evropské verzi představil na autosalonu v Paříži, do prodeje míří již na konci tohoto měsíce. Německé ceny jsou ovšem pěkně sebevědomé
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
Lotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před hodinouRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 3 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 4 hodinami„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 6 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva