Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Bugatti Veyron je vyprodané, automobilka další kusy nevyrobí
25.6.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Bugatti oznámilo, že prodalo poslední z plánovaných tří set Veyronů. Pokud jste tedy právě dostřádali potřebný milion Eur, máte smůlu, svou šanci na nový Veyron jste s definitivně prošvihli.
Král superaut je mrtev. I tak by bylo možné vnímat informaci o konci výroby současného Bugatti Veyron. Vůz nebyl vyřazen z nabídky pro nedostatek zájmu, spíše naopak - automobilka právě prodala poslední z 300 kusů tohoto krásného monstra, který plánovala vyrobit. Skončila tak éra jednoho fascinujícího vozu, který vznikl z ryzího nadšení pro věc a touhy přivést na svět něco výjimečného.
Prodat všech 300 Veyronů ovšem nebylo pro Bugatti, potažmo jeho vlastníka, koncern Volkswagen, vůbec jednoduché. S trochou nadsázky se vůz musel představit ve 300 omezených edicích, neboť téměř každý vyrobený kus byl originál. Některé se takto i oficiálně prezentovaly, z poslední doby můžeme zavzpomínat třeba na zvláštní čínská provedení verzí Super Sport a Grand Sport.
Právě posledně jmenované verze éru Veyronu uzavírají a druhá jmenovaná ji vlastně ještě chvíli uzavírat bude. Rychlejší kupé Super Sport představené v průběhu loňského roku již rovněž vyprodané, roadster Grand Sport ale stále k mání je.
Na Grand Sport pohlížíme jako na zvláštní model, však má svou vlastní výrobní sérii omezenou na 150 vozů, jak dlouho bude ještě ke koupi ale zatím nevíme. Šéf Bugatti Wolfgang Dürheimer odmítl sdělit, kolik kusů z celé série je ještě k mání, pokud ale máte nad milion Eur k dispozici ještě pár set volných tisíc, s objednávkou neváhejte, i časy tohoto modelu mohou rychle skončit.
A co bude dál? Podle posledních zpráv automobilka nyní pracuje hlavně na „zhmotnění” někdejšího konceptu luxusního sedanu Galibier, který by na trh měl vstoupit jako Bugatti Royale. Nepochybujeme ale ani o tom, že se i Veyron dočká svého nástupce. Každá jeho další generace bude pro automobilku levnější než ta první...
Verze Super Sport byla krásnou a pekelně rychlou tečkou za kariérou Bugatti Veyron
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nejnovější články
- Ani 35 tisíc propuštěných a zavřené továrny nebudou stačit. VW musí ušetřit víc, aby vyšel
před hodinou - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 3 hodinami - Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před 4 hodinami - Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva