Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Bugatti Chiron Grand Sport: otevřená verze by mohla přijít i bez „traverzy“ (ilustrace)
15.2.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Podle dosavadních informací by model bez pevné střechy měl být Targou. Je ale stále možné, že vzkříšen bude současný plně otevřený kokpit.
Bugatti Chiron je jednou z nejočekávanějších novinek letošního roku. To samozřejmě není až tak překvapivé, neboť v případě supersportu z Molsheimu má opětovně dojít k přepisování měřítek. Mimo to ovšem značka naznačila, že novinka bude o poznání komfortnější a zároveň také sportovnější než stávající Veyron. Stánek automobilky na ženevském autosalonu tedy dozajista bude patřit mezi ty nejokupovanější.
My se ovšem aktuálně přesuneme o trochu dále do budoucnosti, a to konkrétně k roku 2018, kdy bychom se měli dočkat otevřeného provedení. To by podle všeho mělo dorazit pod označením Targa, se kterým budou spojeny dva odnímatelné střešní panely a nosná napevno uchycená „traverza“ uprostřed. Verze Grand Sport se tedy má stát součástí historie, i když zjevně jen podle někoho.
Nově tu totiž máme neoficiální ilustraci vozu, jenž postrádá nejen střešní panely, ale rovněž i centrální nosník. Navíc se pyšní označením Chiron Grand Sport, přičemž minimálně při pohledu zezadu jde o pastvu pro oči, a to hlavně díky kontrastně lakovanému rámu okna. Zda ovšem realita bude odpovídat této ilustraci či předchozím informacím, to je zatím otázkou.
Vzhled čelních partií je ale víceméně jistý, v tomto ohledu nadšenci z webu Renna Design vycházeli z posledních fotografií prototypů. Máme tu tedy výraznou masku chladiče ve tvaru slavné podkovy, jíž doplňují úzké LEDkové světlomety. Na bocích si pak můžeme povšimnout obřích vstupů vzduchu, které přivádějí životodárný kyslík přeplňované pohonné jednotce.
Také v případě motoru můžeme zatím vycházet pouze z neověřených dat, dle kterých by výkon i točivý moment měly narůst na 1 500 koní a 1 500 Nm. S tímto výkonem se pak supersport z Molsheimu rozjede z klidu na stovku za pouhých 2,2 sekundy a maximálně pokoří 467 km/h. K mání bude pouze pět set kusů, více než čtvrtina z nich však již prý má svého majitele...
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2016.



Bugatti Chiron se ukázalo na neoficiálních ilustracích. Zda ale realita bude taková či „targová“, to je zatím sporné
Ilustrace: RennaDesign@Facebook
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 2 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Dokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
před 37 minutamiŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 2 hodinamiNová auta zkrachovalého Fiskeru nechali opuštěná u silnice, teď je rozprodávají v aukci za směšné sumy
před 3 hodinamiTroufnete si? Nejlevnější moderní Lamborghini v prodeji stojí míň než dražší Škody, a to ani moc nejezdilo
před 5 hodinamiDosud neúspěšné Subaru se dočkalo o mnoho lákavější nové verze, brzdí ji ale stále stejný problém
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva