Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Bugatti Chiron bude konečně volkswagen, provozní náklady budou proti Veyronu poloviční
21.10.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Afrojack a Thehomelessguy si koupili jeden Chiron napůl, ne každý svůj. A odhalili i očekávané náklady na provoz, které mají být nižší než u Veyronu.
Přes týden jsme vás informovali, že se Jeroen van den Berg říkající si poněkud nepřesně Thehomelessguy stal po Mannym Khoshbinovi dalším známým zákazníkem nového Bugatti Chiron. Byl to právě on, kdo na fotkách podepisoval smlouvu s Bugatti, současně s ním se ale celé akce zúčastnil i Nick van de Wall alias DJ Afrojack, jehož role byla trochu nejasná. Chvílemi se tvářil, že si vůz sám koupil, chvílemi, jako že se na něj byl jen podívat. Bylo tedy otázkou, zda si jej sám koupí, teď už známe i odpověď: koupí, tedy vlastně koupil, napůl.
Kolegům z Autoblog.nl van de Wall odhalil, že si s van den Bergem koupili jeden Chiron napůl. Koupit si vůz tímto způsobem je na první pohled lákavý nápad, když na ně člověk sám nemá. Ovšem na ten druhý, praktičtější, kdy třeba v jeden víkend budou oba majitelé chtít s vozem někam jet a nebude to stejné místo, už to tak dokonalá idea není.
Zajímavější ale možná je, že se Afrojack zmínil také o tom, jak drahá bude údržba nového patnáctisetkoňového Bugatti. Veyron byl totiž v tomhle ohledu příšerně drahý, jen sada pneumatik přišla na nějakých 780 tisíc korun a museli jste je měnit každé 4 tisíce kilometrů. Kola stála 929 tisíc za sadu a vydržela údajně jen 12 tisíc kilometrů. Veyron tedy byl všechno, jen ne auto na každý den, i když tak fungovat dokázal - pokud jste to vy dokázali zaplatit.
Přesná čísla pro Chiron zatím nejsou známa, ale podle dostupných informací by náklady na údržbu měly být zhruba poloviční oproti Veyronu. Takže to bude na provoz relativně levné auto, které konečně dostojí jménu mateřské firmy: Volkswagen. Tedy když překousnete 2,2 milionu Eur, tj. cca 58,4 milionu korun, za které se tenhle skvost prodává a fakt, že ani pneumatiky za 400 tisíc Kč nebudou vysloveně laciné...



Tito dva pánové si koupili Bugatti Chiron napůl
Jistě jej také viděli, ale o tom, co přesně spatřili a jak moc blízké je to třeba konceptu Vision GT (na snímcích), mluvit pochopitelně nesmí
Zdroj: Autoblog.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Řešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 2 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 3 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 5 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 6 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva