Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW M7: mnichovský zavrženec se znovu hlásí o pozornost (ilustrace)
23.3.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Mnichov se představení ostrého provedení sedmičkové řady stále brání. Přitom by vedle konkurentů stejného ražení dávalo daleko největší smysl.
Když uvážíme, jaké modely dnes BMW nabízí, co dalšího chystá a o jaké bizarnosti se mnohdy jedná, je obtížné pochopit, proč neustále zavrhuje myšlenku na vznik ostrého provedení řady 7, provedení M7. Můžete tedy namítat, že M = Motorsport a skutečně sportovní auto se ze sedanu velikosti sedmičkové řady postavit nedá. Souhlasili bychom, ale v době, kdy automobilka nabízí vozy jako X5 M a X6 M, které jsou pravověrnému sportovnímu autu vzdáleny ještě o několik dalších mil, takový argument těžko padne na úrodnou půdu.
A jsou tu i další důvody, proč by M7 vzniknout měla. Samotná sedmičková řada je daleko nejřidičtější velká limuzína a tuto pozici by si dozajista udržela i se silnějším motorem a vůbec vyhraněnějším naladěním. Konkurence v podobě Mercedesu třídy S AMG, Audi S8, Bentley Flying Spur a dalších výkonných sedanů nejvyšší třídy navíc pro Mnichov zbytečně získává zákazníky, kteří by mohli skončit u modro-bílé vrtule. Choutky BMW rozšiřovat své portfolio nezřídka nekvitujeme, tohle by nám ale nevadilo.
M7 je zkrátka zavržencem, modelem, na který si někdo z vedení firmy musel „zasednout”. Že dělá chybu dokazuje i spekulativní ilustrace kolegů z autoprojecoes, který si takovou M7 „postavili” s použitím jedné z oficiálních fotek BMW. Vsadili na tradiční úpravy a doplňky a máme zato, že výslednému autu to docela sekne. Když si jej představíte s výkonem přes 600 koní, mohlo by jít o pozoruhodné auto.
Mohlo, ale pravděpodobně nepůjde. Je docela nepravděpodobné, že by se BMW do roky zavrhované eskapády pustilo někdy v poslední třetině životního cyklu aktuální sedmičky. Loni se ale spekulovalo o tom, že by Mnichov mohl touto dobou představit alespoň poloostré provedení M750i. Pokud nešlo o výmysl, mohli bychom se dočkat alespoň originálního vozu podobného spíše Alpině B7 na některém z nejbližších významných autosalonů...

Kdyby BMW M7 současné generace F01 vzniklo, vypadalo by určitě nějak takto
Zdroj: autoprojecoes
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
před 7 hodinami- První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
dnes Nejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
včera
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Toyota odhalila svérázný luxusní kombík. S líbivou cenou míří přímo proti nejprodávanějšímu kombi světa
před 6 hodinamiPorsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
před 7 hodinamiSbohem, třícípá hvězdo. Mercedes právě odpravil sám sebe novým CLA, je to nevzhledné, lacině působící 2,1tunové zklamání
před 9 hodinami- První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
dnes Němci najeli 100 tisíc km s moderním Opelem a rozebrali ho na díly. Problémy ale našli spíš předtím než potom
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva