Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW M4 GTRS4 Vorsteiner: prohlédněte si o 18 cm širší M4 do detailu na nových fotkách
25.11.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Vorsteiner ukázal své jubilejní BMW M4 ze všech stran, interiér však nevidíme. Pod kapotou pracuje 550 koní a vůz má vzadu 345 mm široké pneu.
Pokud máte u aut raději kulatější křivky a širší blatníky, BMW M4 GTRS4 od amerického tunera Vorsteiner vám nebude proti mysli. Tento vůz se ukázal už na lasvegaské SEMA Show a dost pravděpodobně jej uvidíme i na tuning show v německém Essenu, svátku fanoušků upravených evropských vozů. Rozšíření je pořádné, konkrétně o 18 cm. Zadní pneumatiky Pirelli, obuté na kovaných 20" kolech GTRS4, mají šíři 345 mm.
V době představení svět viděl pouze tři fotografie, který Vorsteiner nyní doplnil pár desítkami snímků z pouště. Sice jich je většina skoro stejných, ale v každém případě si na nich můžeme široký karbonový bodykit do detailu prohlédnout. Co ani tato velká fotosada neukazuje, je motorový prostor či interiér, do kterého si však podle dostupných informací lze objednat jen sadu koberečků a loga.
Pod karbonovou a plechovou slupkou najdeme odpružení od KW, lepší brzdy Brembo a standardní třílitrový řadový šestiválec, který ale po nejspíše zejména elektronických úpravách na zadní kola posílá 550 koní. Ke zrychlení na stovku má stačit 4,1 sekundy se sedmistupňovou dvouspojkou nebo 4,3 vteřiny s šestistupňovým manuálem. Maximálka zůstává omezena na 250 km/h, příp. 280 km/h s paketem M Driver's Package.
Vorsteiner GTRS4 vznikl jako další stupeň paketu GTS, představeného nedávno a také k desetiletému výročí tunera. Zda se dostane do prodeje, stále nevíme, jisti si tím vzhledem k extrémnosti rozšíření nejsme.





































Nové dílo Vorsteineru se ukázalo ze všech úhlů - kromě vnitřku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejčtenější články
Bývalý technik NASA rozjel Autopilot Tesly a další systém proti zdi pomalované obrazem okolí, podívejte se na výsledek
21.3.2025Max Verstappen prodává svůj soukromý tryskáč, i interiér si nechal kompletně předělat do „svých” barev
21.3.2025Električtí „hujeři” uznali, že elektromobily se spalovacím autům nevyrovnají. Teď tedy říkají, že to vlastně nejsou auta
22.3.2025Už ani jiní výrobci aut nechtějí s Audi mít nic společného, tento raději přejde na své vlastní motory
22.3.2025„Bojovníci proti Tesle” svým vandalismem automobilce ve skutečnosti pomáhají, její situace ostatně nebude tak zlá
22.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva