BMW M4 Coupé MotoGP Safety Car: tohle není Ring Taxi, ale „uvaděčka“ motorek

Po loňském angažmá M6 Gran Coupé se mnichovská značka opět spojila se závody motocyklů. 431 červeno-modro-bílých koní nasadí již za 2 týdny v Kataru.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

BMW M4 Coupé MotoGP Safety Car: tohle není Ring Taxi, ale „uvaděčka“ motorek

7.3.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

BMW M4 Coupé MotoGP Safety Car: tohle není Ring Taxi, ale „uvaděčka“ motorek

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Po loňském angažmá M6 Gran Coupé se mnichovská značka opět spojila se závody motocyklů. 431 červeno-modro-bílých koní nasadí již za 2 týdny v Kataru.

Vypadá to, že ženevský autosalon je pro mnichovskou automobilku malým písečkem na hraní. Přestože značka na výstavišti Palexpo představila třeba závodní M4 DTM, takové X4 jste ve Švýcarsku mohli hledat marně. Nový crossover totiž prozatím vylezl na světlo světa jen virtuálně, než si premiéru před veřejností odbude za měsíc v Šanghaji. Stejný osud pak potkal model M4 Coupé MotoGP Safety Car, který značka pro změnu odhalila na facebookovém profilu.

Naživo se nová „uvaděčka“ motorek, která v šampionátu MotoGP střídá loňské M6 Gran Coupe, objeví již za dva týdny v Kataru. Přičemž oproti standardu se pochlubí speciálními doplňky v podobě nástavce předního nárazníku a zadního spoileru a difuzoru. Všechny tyto prvky z uhlíkových vláken je přitom možné zakoupit i pro sériové provedení, v případě tradičního červeno-modro-bílého polepu ale zřejmě budete muset hodně poprosit (a také zaplatit) oddělení BMW Individual.

Po stránce technické jsou ale již veškeré komponenty standardními, což znamená přítomnost řadového šestiválce TwinPower Turbo. Ten na zadní kola posílá 431 koní a 550 Nm točivého momentu, díky čemuž se zrychlení z klidu na stovku odehraje v kombinaci s manuálem za 4,3 sekundy, zatímco automatu M DCT stačí 4,1 s. V případě nejvyšší rychlosti pak pro změnu můžete sáhnout po paketu M Driver’s Package, který vám místo 250 km/h povolí rozlet až do 280 km/h.


BMW M4 Coupé MotoGP Safety Car: tohle není Ring Taxi, ale „uvaděčka“ motorek - 1 - BMW M4 Coupe MotoGP Safety Car 01BMW M4 Coupé MotoGP Safety Car: tohle není Ring Taxi, ale „uvaděčka“ motorek - 2 - BMW M4 Coupe MotoGP Safety Car 02BMW M4 Coupé MotoGP Safety Car: tohle není Ring Taxi, ale „uvaděčka“ motorek - 3 - BMW M4 Coupe MotoGP Safety Car 03
BMW M4 Coupé MotoGP Safety Car sice vypadá jako známé Ring Taxi, namísto na Severní smyčku však aktuálně míří do Kataru

Zdroj: Facebook BMW M

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.