Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW M3 F80 a M4 F82 se předvádí do detailu na nové sadě fotek
9.5.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Přestože první kusy už jezdí po silnicích, BMW uvolnilo veškeré oficiální fotografie obou eMkových sourozenců až dnes. Spolu s tím padá embargo recenzí.
Dvojice čerstvých novinek divize M se světu představila už před nějakým tím pátkem, humbuk kolem ní ale od té doby ani zdaleka neopadá, spíše se stupňuje. Po úniku fotek a veškerých technických detailů jsme přidávali jejich české ceny a další informace včetně zamítnutí verzí CSL. Posléze jsme všechny materiály ještě okořenili fotografiemi a zkušenostmi prvního majitele, který se později pochlubil akceleračním videem, kde bylo dobře vidět, jak nová M3 jede i zní.
Dnes je tu oficiální uvolnění kompletní fotogalerie obou nových eMkových nadějí a spolu s ním údajně padá embargo na zveřejňování prvních redakčních testů. Naše setkání s dvojicí M3 a M4 je naplánováno na až druhou polovinu května, takže první test bude následovat.
BMW uvolnilo nové snímky včetně „evoluční“ sady, kde se po boku nové M4 Coupé postavila celá sága rodu M3. První emtrojka coby E30 z roku 1985, dále šestiválcová E36, famózní E46 i docela jiná E92 se čtyřlitrovým osmiválcem. Jen pro připomenutí dodáme, že poslední dějství (pátá genertace) využívá k pohonu zadní nápravy přeplňovaný šestiválec s objemem tří litrů, z něhož se dá pobídnutím plynu vydolovat až 431 koní. Novinka je o 80 kilogramů lehčí něž předtím a umí stovku za 4,1 sekundy pokud je vybavena dvouspojkovou převodovkou.
Velkým otazníkem jsou nejen praktické zkušenosti a emoce, ale také čas na Severní smyčce Nürburgringu, kde by se nová generace M3 a spřízněného kupátka M4 měly být schopné prosmýknout pod osmiminutovou hranici. Třeba nás v Mnichově už nebudou déle napínat. Než vám přineseme popis zážitků od volantu, můžete si oba eMkové sourozence prohlédnout v podrobné fotogalerii.
Fotogalerie BMW M3 F80 a M4 F82










Fotogalerie BMW M3 Sedan F80
Fotogalerie BMW M4 Coupé F82
BMW M3 historie
Doufejme, že BMW M3, respektive M4 neztratilo spolu s přeplňováním svá největší kouzla
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 2 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 3 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 5 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 6 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Detektory policejních radarů 04.21. 16:22 - Michalll
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 15:51 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11