Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW M2 natočeno už s produkčním výfukem, zvenčí moc hlasitý není (videa)
31.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Mnichovská novinka bude nejspíše jedním z nejrychlejších vozů v segmentu. Zvukový projev ale příliš okouzlující není.
BMW M2 rozhodně není vozem, o kterém bychom se dnes zmiňovali poprvé. Právě naopak, těší se naší nemalé pozornosti, neboť by zase jednou mohlo jít o model mnichovské automobilky, který bude alespoň trochu věrný kořenům firmy. Pravda, pod kapotou sice můžeme počítat s přeplňovaným motorem, nicméně ten doplní relativně nízká hmotnost a snad i přijatelná ovladatelnost.
Pravda, na nějaká hodnocení je ještě příliš brzy, nicméně s ohledem na několikaměsíční testování techniků značky na Nordschleife se dá očekávat, že tu budeme mít minimálně jednoho z nejlepších kandidátů daného segmentu. To nové záběry jen potvrzují, neboť chystané BMW M2 na nich působí jako neskutečně rychlý vůz. Zároveň však na několika místech i jako poněkud nevyrovnaný.
Je samozřejmě otázkou, nakolik vše bude nakonec odladěno. Navíc testovací jezdci jdou dozajista na úplnou dřeň. Finální verdikt si tak necháme až na první test, nyní se tak budeme soustředit na jeden podstatný záběr, který nová videa zobrazují, a sice na chromové koncovky výfuku. Dosud totiž veškeré nachytané exempláře byly osazeny tmavými rourami neobvyklých tvarů.
Můžeme tedy předpokládat, že máme před sebou již sériové provedení. Což ovšem znamená, že tu máme menší zklamání, neboť zaznamenané tóny nezní zrovna působivě. Pravda, občasné zabrblání emoce budí, nicméně ryl ve vysokých otáčkách příliš hlasitý není. Zda BMW tento menší nedostatek napraví v interiéru aktivním zvukovým systémem (nebo i reproduktorem ve výfuku...), to je prozatím ve hvězdách. Oficiálního odhalení se tedy nemůžeme dočkat, zvláště když dosud nemáme k dispozici ani technické parametry. V zákulisí se ovšem spekuluje o 370 koních a 500 Nm točivého momentu, které zamíří na zadní kola.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 10 hodinami - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nejčtenější články
- Technici Bugatti odhalili, jak moc se nový Tourbillon liší od Chironu. Prakticky všechno je jinak, byl to pro ně dar i prokletí
3.1.2025 - Tesle poprvé po víc jak 10 letech meziročně klesly prodeje, na skladech jí vázne stále víc nejdražších modelů
3.1.2025 - Vrcholné elektrické Porsche vyzvalo na souboj spalovací Ferrari a motorku Yamahy, nemělo to dělat
3.1.2025 - Zákazník Hennessey si vyžádal asi nejbizarnější příplatkový prvek historie superaut, dává najevo, odkud jeho vůz je
3.1.2025 - Grafik ukázal, jak by měla vypadat nová generace spalovacího BMW 3 ve vrcholné šestiválcové verzi, nepůsobí úplně zle
3.1.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 19:44 - Zajda
- OT - zavírám krám, uklízím 02.01. 18:40 - Brus
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus