Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW M2 natočeno už s produkčním výfukem, zvenčí moc hlasitý není (videa)
31.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Mnichovská novinka bude nejspíše jedním z nejrychlejších vozů v segmentu. Zvukový projev ale příliš okouzlující není.
BMW M2 rozhodně není vozem, o kterém bychom se dnes zmiňovali poprvé. Právě naopak, těší se naší nemalé pozornosti, neboť by zase jednou mohlo jít o model mnichovské automobilky, který bude alespoň trochu věrný kořenům firmy. Pravda, pod kapotou sice můžeme počítat s přeplňovaným motorem, nicméně ten doplní relativně nízká hmotnost a snad i přijatelná ovladatelnost.
Pravda, na nějaká hodnocení je ještě příliš brzy, nicméně s ohledem na několikaměsíční testování techniků značky na Nordschleife se dá očekávat, že tu budeme mít minimálně jednoho z nejlepších kandidátů daného segmentu. To nové záběry jen potvrzují, neboť chystané BMW M2 na nich působí jako neskutečně rychlý vůz. Zároveň však na několika místech i jako poněkud nevyrovnaný.
Je samozřejmě otázkou, nakolik vše bude nakonec odladěno. Navíc testovací jezdci jdou dozajista na úplnou dřeň. Finální verdikt si tak necháme až na první test, nyní se tak budeme soustředit na jeden podstatný záběr, který nová videa zobrazují, a sice na chromové koncovky výfuku. Dosud totiž veškeré nachytané exempláře byly osazeny tmavými rourami neobvyklých tvarů.
Můžeme tedy předpokládat, že máme před sebou již sériové provedení. Což ovšem znamená, že tu máme menší zklamání, neboť zaznamenané tóny nezní zrovna působivě. Pravda, občasné zabrblání emoce budí, nicméně ryl ve vysokých otáčkách příliš hlasitý není. Zda BMW tento menší nedostatek napraví v interiéru aktivním zvukovým systémem (nebo i reproduktorem ve výfuku...), to je prozatím ve hvězdách. Oficiálního odhalení se tedy nemůžeme dočkat, zvláště když dosud nemáme k dispozici ani technické parametry. V zákulisí se ovšem spekuluje o 370 koních a 500 Nm točivého momentu, které zamíří na zadní kola.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
před 11 hodinami - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Valencia odřeknuta, termín finále o týden později včera 14:44
- Pátek v Sepangu včera 11:04
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia 31.10.2024
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
Nejčtenější články
- Elektrický Fiat 500 vážně nikdo nechce, už měsíc stojící výroba se nerozjede po celý další měsíc
2.10.2024 - Nová Škoda Elroq postrádá jakoukoli invenci. Je to špatný typ auta, které je ve špatný čas na špatném místě
2.10.2024 - Max Verstappen byl při oslavě svých narozenin natočen v docela normálním rodinném Audi, které můžete mít i vy
2.10.2024 - Majitelům nových Maserati za jízdy dochází benzín, i když palivoměr ukazuje, že „šťávy” mají dost
2.10.2024 - „Zýrou emišns”? Volvo přiznalo, že jeho „nulové emise” znamenají přesně 36,7 tuny CO2, to je panečku matematika
2.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva