Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW M2 natočeno už s produkčním výfukem, zvenčí moc hlasitý není (videa)
31.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Mnichovská novinka bude nejspíše jedním z nejrychlejších vozů v segmentu. Zvukový projev ale příliš okouzlující není.
BMW M2 rozhodně není vozem, o kterém bychom se dnes zmiňovali poprvé. Právě naopak, těší se naší nemalé pozornosti, neboť by zase jednou mohlo jít o model mnichovské automobilky, který bude alespoň trochu věrný kořenům firmy. Pravda, pod kapotou sice můžeme počítat s přeplňovaným motorem, nicméně ten doplní relativně nízká hmotnost a snad i přijatelná ovladatelnost.
Pravda, na nějaká hodnocení je ještě příliš brzy, nicméně s ohledem na několikaměsíční testování techniků značky na Nordschleife se dá očekávat, že tu budeme mít minimálně jednoho z nejlepších kandidátů daného segmentu. To nové záběry jen potvrzují, neboť chystané BMW M2 na nich působí jako neskutečně rychlý vůz. Zároveň však na několika místech i jako poněkud nevyrovnaný.
Je samozřejmě otázkou, nakolik vše bude nakonec odladěno. Navíc testovací jezdci jdou dozajista na úplnou dřeň. Finální verdikt si tak necháme až na první test, nyní se tak budeme soustředit na jeden podstatný záběr, který nová videa zobrazují, a sice na chromové koncovky výfuku. Dosud totiž veškeré nachytané exempláře byly osazeny tmavými rourami neobvyklých tvarů.
Můžeme tedy předpokládat, že máme před sebou již sériové provedení. Což ovšem znamená, že tu máme menší zklamání, neboť zaznamenané tóny nezní zrovna působivě. Pravda, občasné zabrblání emoce budí, nicméně ryl ve vysokých otáčkách příliš hlasitý není. Zda BMW tento menší nedostatek napraví v interiéru aktivním zvukovým systémem (nebo i reproduktorem ve výfuku...), to je prozatím ve hvězdách. Oficiálního odhalení se tedy nemůžeme dočkat, zvláště když dosud nemáme k dispozici ani technické parametry. V zákulisí se ovšem spekuluje o 370 koních a 500 Nm točivého momentu, které zamíří na zadní kola.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 2 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 3 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 5 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 6 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Detektory policejních radarů 04.21. 16:22 - Michalll
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 15:51 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11