Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Bentley Continental GT3 na druhém videu odhaluje i svůj prostý interiér
17.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové jízdní záběry po stránce zvukové naznačují, že závodní koncept pohání motor V8. Pohled do interiéru pak dokazuje, že odlehčení bylo opravdu výrazné.
Závodní koncept britské automobilky byl jedním z největších překvapení autosalonu v Paříži. Bohužel, kromě několika fotografií a prvního videa nám Bentley neposkytlo jedinou pořádnou informaci. Tedy s výjimkou toho, že vývoj speciálu navrátivšího značku do Le Mans byl již započat malým týmem v Crewe. A že někdy v roce 2014 by mohla dorazit silniční verze s výkonem 700 koní. Tím však servis údajů o novém Bentley skončil.
V pořadí druhé video tak opravdu vítáme, přestože s ním opět nepřichází žádná nová data. Vůbec poprvé ale máme šanci nahlédnout dovnitř kokpitu, který si z 2,5 tuny vážícího kupé příliš neponechal. Stávající je pouze tvar palubní desky, jak přikazují pravidla FIA, vše ostatní ale padlo na oltář odlehčování. Vozy soupeřící v kategorii GT3, do které chce Bentley zasáhnout, totiž na vahách vykazují zhruba 1 250 kg.
Díky tomu se zřejmě pod kapotou objeví osmiválcový motor namísto šestilitru W12, přestože jak fotografie, tak i nové video dávají Continental GT3 dohromady s nedávno odhalenou silniční verzí Speed. Bentley ale již prohlásilo, že dvanáctiválce by měly být vyhrazeny luxusnějším modelům, zatímco čtyřlitr V8 by měl pohánět sportovní varianty.
Za pravdu by nám v tom měl dát jedině čas, ovšem po stránce zvukové jízdní záběry verze GT3 naše domněnky utvrzují. Řev vytočeného motoru zní totiž opravdu odlišně od dvanáctiválce, který jsme otestovali třeba pod kapotou sedanu Continental Flying Spur Speed. A to, i když vezmeme do úvahy standardní rozdíly mezi závodní a silniční pohonnou jednotkou. Nebo to vidíte jinak?
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejčtenější články
- Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
25.11.2024 - První elektrický Jaguar je takový průšvih, že jej automobilka po sérii požárů raději vykupuje od lidí zpět
26.11.2024 - Prý poslední spalovací Alfa Romeo se předvedla při akceleraci na 333 km/h, je to ještě smutnější podívaná, než by vás napadlo
26.11.2024 - Můžete se „ustávkovat” k smrti, ale nic nezměníte. Šéf VW říká, že zavírání továren a hromadnému propouštění už nejde zabránit
26.11.2024 - Nový čínský luxusní vůz si potají hraje na Mercedes a Maybach. Jeho jméno je směšné, prodejní plány výrobce ještě víc
26.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva