Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi TT a TTS 2015 na nových fotkách, včetně dieselové verze Ultra
8.9.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Na německém trhu jsou základní verze nového kupé již dávno k mání. Audi TTS naladěné na 310 koní by ale mělo dorazit až během podzimu.
S novou generací Audi TT nás německá automobilka začala seznamovat již v lednu, kdy byla představena palubní deska a virtuální kokpit. Snímky exteriéru pak dorazily krátce před ženevským debutem, stejně jako technické informace. K nim se v červenci přidaly také německé ceny, díky kterým je zřejmé, že novinku bude možné pořídit pod milion korun. A to jak v benzinové verzi, která u našich sousedů startuje na částce 35 000 Eur (cca 962 500 Kč), tak v dieselovém provedení Ultra.
Model poháněný čtyřválcem 2,0 TDI produkujícím 184 koní a 380 Nm vychází na 35 900 Eur (987 250 Kč), přičemž zaručit má akceleraci z klidu na stovku za 7,1 sekundy. Spíše než jízdní dynamikou se ovšem pyšní nízkou spotřebou, která byla vypočítána na 4,2 l/100 km. Dané hodnoty přitom platí pro šestistupňový manuál, který je pro diesel jedinou volbou. Benzinové verze ovšem mohou vsadit také na sedmistupňový automat.
V případě „vonnějších“ výparů pak můžete vybírat mezi základním provedením TT, které dává k dobru 230 koní, a vrcholným modelem TTS. V jeho případě je přitom čtyřválcový dvoulitr TFSI naladěn na 310 koní, s nimiž zvládne zrychlení 0-100 km/h za pouhých 4,6 sekundy. Průměrná spotřeba pak má činit 7,1-7,3 l/100 km, zatímco cena byla stanovena na 49 100 Eur (1 350 250 Kč).
Prodej méně výkonných verzí byl přitom v Německu již zahájen, na TTS je ale třeba počkat do podzimu. Do té doby snad bude znám i český ceník, který by dané sumy mohl o něco málo ponížit.
Audi TT 2015
Audi TT ultra 2015
Audi TTS 2015
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 9 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
25.11.2024 - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
25.11.2024 - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
25.11.2024 - Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
25.11.2024 - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
25.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva