Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi S8 plus s 605 koňmi na prvních videích. Zní kurážně, ale jen občas
13.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německá novinka dostala do vínku až 605 koní či sportovní výfuk. Ten se však projevuje jen ve vyšších otáčkách či pod plným plynem.
S novým Audi S8 plus by německá automobilka dozajista udělala nemalou radost filmovému Kurýrovi. Jason Statham se ovšem k jedné ze svých nejslavnějších rolí již nevrátí, série se totiž dočkala restartu. V něm se přitom ukáže pouze „standardní” S8, tedy model naladěný na 520 koní a 650 Nm točivého momentu. Oproti tomu „plusko“ dostalo do vínku 605 koní a až 750 Nm, které produkuje notně upravený čtyřlitrový osmiválec twin-turbo.
S nárůstem výkonu je spojena rovněž lepší jízdní dynamika, stovku tak v nové verzi zdoláte již za 3,8 sekundy. Nejvyšší rychlost přitom na některých trzích bude již standardně vrcholit hodnotou 305 km/h, v takovém Německu ovšem budou muset zákazníci sáhnout po příplatkovém paketu Dynamic Package. Jinak mohou počítat s omezovačem, který zasáhne již při obligátní dvěstěpadesátce.
Kromě modifikovaného pohonného ústrojí se Audi S8 plus pyšní také agresivnějším bodykitem, jehož součástí jsou 21palcová kola obutá v pneumatikách o rozměru 275/35 ve všech rozích. Počítat můžete také s karbon-keramickými brzdami a sportovním výfukem, který se příjemně projevuje na nových videích. Bohužel však pouze krátce a zjevně jen ve vyšších otáčkách či pod plným plynem.
Jakkoliv je tedy „plusko“ nejblíže k dlouho spekulované verzi RS8, stále je zřejmé, že jde v prvé řadě o limuzínu a teprve poté o sportovní model. I proto ostatně uvnitř dostanou zákazníci rozšířenou standardní výbavu, která zahrnuje třeba čalounění Alcantarou, dekorace lakované piánovou černí nebo audio systém Bose. Ceny startují na 145 200 Eur (cca 3 926 000 Kč).
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024 - Někteří žasnou, že Bugatti dodělalo majitelce do auta držák na nápoje, přitom je to hloupost jako ze Simply Clever Škody
21.12.2024
Nejčtenější články
- Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
25.11.2024 - Nový vrchol sportovních silničních Porsche je tak brutální extrém, že mu sebrali i zadní okno
25.11.2024 - Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
25.11.2024 - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
25.11.2024 - První elektrický Jaguar je takový průšvih, že jej automobilka po sérii požárů raději vykupuje od lidí zpět
26.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva