Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi RS6 Avant performance ve světle modré Polar je vážně svérázný zjev
21.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Divize Audi Exclusive se vyřádila na kombíku s výkonem 605 koní. Specifický lak a obložení interiéru tak doplňuje kůže Valcona či titanový výfuk.
Ve fóru německé automobilky se čtyřmi kruhy ve znaku v Neckarsulmu se čas od času ukazují pozoruhodné kreace. Loni jsme si mohli přestavit kupříkladu hned trojici modelů RS v netradičních lacích, dnes tu pro změnu máme nové Audi RS6 Avant performance vyvedené v modrém laku Polar Blue. Není to ovšem jen barva karoserie, čím se tento kombík vymyká standardu.
Povšimnout si můžeme také celé řady karbonových dekorací, které přicházejí ke slovu již v případě exteriéru. Uhlíkovými vlákny jsou totiž rámovány koncovky titanového výfuku. V titanovém odstínu jsou pak vyvedena i litá kola, ta jsou ovšem součástí standardní výbavy. Přesunout se tak můžeme do kabiny, kde najdeme čalounění kombinující kůži Valcona z programu Audi Exclusive a Alcantaru.
Karbon nechybí ani uvnitř, přičemž do struktury jsou vetkána modrá vlákna. Tím ale odklon od standardu končí, mechanické ústrojí je již zcela standardní. Nadvakrát přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec verze performance tak produkuje 605 koní a 750 Nm namísto 560 koní a 700 Nm točivého momentu, jimiž disponuje základní verze Audi RS6 Avant.
Souběžně s vyšším výkonem můžeme zmínit také lepší jízdní dynamiku, kde se počítá s akcelerací z klidu na stovku za 3,7 sekundy (zlepšení o dvě desetiny) a na dvoustovku za 12,1 sekundy (-1,4 s). Nejvyšší rychlost narostla na 305 km/h, průměrná spotřeba pak byla na základě evropských norem vypočítána na 9,5 až 9,6 litru na sto kilometrů.












Audi RS6 Avant performance vyšňořené divizí Exclusive se ukázalo v Neckarsulmu
Zdroj: Audi Forum Neckarsulm@Facebook
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Jorge Martin propuštěn z nemocnice včera 15:56
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou 20.4.2025
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone 20.4.2025
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 10 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 11 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
včeraLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
včeraRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva