Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi RS6 Avant performance ve světle modré Polar je vážně svérázný zjev
21.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Divize Audi Exclusive se vyřádila na kombíku s výkonem 605 koní. Specifický lak a obložení interiéru tak doplňuje kůže Valcona či titanový výfuk.
Ve fóru německé automobilky se čtyřmi kruhy ve znaku v Neckarsulmu se čas od času ukazují pozoruhodné kreace. Loni jsme si mohli přestavit kupříkladu hned trojici modelů RS v netradičních lacích, dnes tu pro změnu máme nové Audi RS6 Avant performance vyvedené v modrém laku Polar Blue. Není to ovšem jen barva karoserie, čím se tento kombík vymyká standardu.
Povšimnout si můžeme také celé řady karbonových dekorací, které přicházejí ke slovu již v případě exteriéru. Uhlíkovými vlákny jsou totiž rámovány koncovky titanového výfuku. V titanovém odstínu jsou pak vyvedena i litá kola, ta jsou ovšem součástí standardní výbavy. Přesunout se tak můžeme do kabiny, kde najdeme čalounění kombinující kůži Valcona z programu Audi Exclusive a Alcantaru.
Karbon nechybí ani uvnitř, přičemž do struktury jsou vetkána modrá vlákna. Tím ale odklon od standardu končí, mechanické ústrojí je již zcela standardní. Nadvakrát přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec verze performance tak produkuje 605 koní a 750 Nm namísto 560 koní a 700 Nm točivého momentu, jimiž disponuje základní verze Audi RS6 Avant.
Souběžně s vyšším výkonem můžeme zmínit také lepší jízdní dynamiku, kde se počítá s akcelerací z klidu na stovku za 3,7 sekundy (zlepšení o dvě desetiny) a na dvoustovku za 12,1 sekundy (-1,4 s). Nejvyšší rychlost narostla na 305 km/h, průměrná spotřeba pak byla na základě evropských norem vypočítána na 9,5 až 9,6 litru na sto kilometrů.
Audi RS6 Avant performance vyšňořené divizí Exclusive se ukázalo v Neckarsulmu
Zdroj: Audi Forum Neckarsulm@Facebook
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vážně špatný den v práci: Zaměstnanec dealerství rozsekal o zeď nové Lamborghini za 20 milionů v den jeho dodání zákazníkovi
před 3 hodinami - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
31.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Shakedown Test - 2. den převzala žezlo Yamaha včera 12:06
- HRC Honda: Místo Repsolu Castrol včera 10:45
- Shakedown Test - 2. den průběžně včera 09:59
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro 31.1.2025
- News z EWC Endurance 31.1.2025
Nejčtenější články
- Grafik ukázal, jak by měla vypadat nová generace spalovacího BMW 3 ve vrcholné šestiválcové verzi, nepůsobí úplně zle
3.1.2025 - Jediná Čechy ve velkém odmítaná Škoda je k mání skoro nejetá ve verzi, kterou nechce už skoro nikdo
3.1.2025 - Budoucnost je elektrická. Akorát teď všechny prodeje elektrických VW v USA překonává Golf GTI
4.1.2025 - Mercedes po fiasku čtyřválců skutečně vrací menším AMG motory V8, jejich zvuk vás ale rozpláče
4.1.2025 - Dva roky stará Tesla Model 3 za 437 tisíc Kč, roční za 553 tisíc. Výprodej nechtěných elektromobilů Hertzu pokračuje ve velkém stylu
4.1.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva