Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi R8 2012: nové fotky faceliftu a vrcholné verze V10 Plus
31.7.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Ingolstadtská značka zveřejnila další záběry modernizované Audi R8. K tomu se můžeme podrobněji podívat na německý ceník.
Audi R8 vyráběné od roku 2006 bylo spíše na výměnu než facelift, vedení z Ingolstadtu se však rozhodlo jinak. Ke cti čtyř kruhů slouží alespoň to, že se tentokrát nejedná pouze o výměnu světel a nárazníků, ale automobilka to vzala tak nějak od základu. Podrobnostmi se tentokrát zabývat nebudeme, vše podstatné bylo napsáno v podrobném představení. Nově se ovšem můžete pokochat další sadou oficiálních fotografií tematicky navazující na předchozí premiérový set.
Abychom nezůstali jen u toho, můžeme si podrobněji projít i to, jaké částky bude Audi za inovovanou R8 chtít. Základem je opět verze osazená atmosférickým osmiválcem 4,2 FSI o výkonu 430 koní a šestistupňovou manuální převodovkou. Toužíte-li po ní, připravte si 113 500 Eur, přepočtu 2,88 milionu Kč. Stejná pohonná jednotka spřažena s novou sedmistupňovou dvojspojkovou převodovkou je o 4 900 Eur dražší, celkově tedy vyjde na něco málo třes tři miliony korun.
Výchozí atmosférický desetiválec 5,2 FSI s původním výkonem 525 koní a převodovou skříní S tronic si Audi cení na 154 600 Eur, tedy asi na cirka 3,93 milionu. Nová ostřejší varianta V10 Plus s 550 koňskými silami a identickým řazením pořídíte za 173 200 Eur - přibližně 4,4 milionu Kč.
Za otevřený R8 Spyder se pokaždé připlácí dalších 11 300 Eur, což dělá asi 287 tisíc korun, podle německého a ani britského ceníku si však nejvýkonnější variantu Plus zatím v otevřeném provedení koupit nemůžete.
Za Spyder se v Německu připlácí v přepočtu necelých 290 tisíc
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
včera - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024 - Bugatti Veyron při pokusu předvést se na německé dálnici ukázalo hlavně to, co je „nesnesitelná křehkost bytí”
28.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia včera 17:00
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
- Andrea Iannone místo Fabia Di Giannantonia v Sepangu 28.10.2024
- Vítězem Bagnaia před Martinem a Acostou 27.10.2024
Nejnovější články
- Jaguar přestal na svém domácím trhu prodávat všechna nová auta, do roku 2026 bude nabízet jen ojetiny
před hodinou - Motorový papež nepřeháněl. Už i Mercedes nasadí spalovací motory z Číny, podle něj jsou „nejlepší na světě”
před 2 hodinami - Největší světový dodavatel automobilek padá a i po propuštění 7 tisíc ladí varuje: Nevylučujeme další vyhazovy
před 4 hodinami - A tak končí naše komedie: Ford pro nezájem zastavil výrobu svého klíčového elektromobilu až do roku 2025
před 5 hodinami - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva