Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi R8 2012: nové fotky faceliftu a vrcholné verze V10 Plus
31.7.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Ingolstadtská značka zveřejnila další záběry modernizované Audi R8. K tomu se můžeme podrobněji podívat na německý ceník.
Audi R8 vyráběné od roku 2006 bylo spíše na výměnu než facelift, vedení z Ingolstadtu se však rozhodlo jinak. Ke cti čtyř kruhů slouží alespoň to, že se tentokrát nejedná pouze o výměnu světel a nárazníků, ale automobilka to vzala tak nějak od základu. Podrobnostmi se tentokrát zabývat nebudeme, vše podstatné bylo napsáno v podrobném představení. Nově se ovšem můžete pokochat další sadou oficiálních fotografií tematicky navazující na předchozí premiérový set.
Abychom nezůstali jen u toho, můžeme si podrobněji projít i to, jaké částky bude Audi za inovovanou R8 chtít. Základem je opět verze osazená atmosférickým osmiválcem 4,2 FSI o výkonu 430 koní a šestistupňovou manuální převodovkou. Toužíte-li po ní, připravte si 113 500 Eur, přepočtu 2,88 milionu Kč. Stejná pohonná jednotka spřažena s novou sedmistupňovou dvojspojkovou převodovkou je o 4 900 Eur dražší, celkově tedy vyjde na něco málo třes tři miliony korun.
Výchozí atmosférický desetiválec 5,2 FSI s původním výkonem 525 koní a převodovou skříní S tronic si Audi cení na 154 600 Eur, tedy asi na cirka 3,93 milionu. Nová ostřejší varianta V10 Plus s 550 koňskými silami a identickým řazením pořídíte za 173 200 Eur - přibližně 4,4 milionu Kč.
Za otevřený R8 Spyder se pokaždé připlácí dalších 11 300 Eur, což dělá asi 287 tisíc korun, podle německého a ani britského ceníku si však nejvýkonnější variantu Plus zatím v otevřeném provedení koupit nemůžete.

































Za Spyder se v Německu připlácí v přepočtu necelých 290 tisíc
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
před 7 hodinami- První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
dnes Nejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
včera
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Mercedes ví, jak si pomoci zpátky k ziskům. Někde zdražil svá auta až skoro o 100 tisíc, i když jim sebral výbavu
13.2.2025Že by VW konečně pochopil, kdo a co ho živí? Hned třem modelům nadělil zajímavý nový spalovací motor
13.2.2025Lamborghini vyzvalo na souboj BMW M s označením CS. Zdánlivě nerovné klání skončilo ostudou slavné značky
13.2.2025Technik detailně ukázal, jak funguje přes 100 let starý převratný vynález, který pohřbil elektromobily. Nerozchodily to dodnes
13.2.2025Nenápadná 350koňová německá rodinná střela je k mání v krásném stavu, lidé ani netuší, jak moc je dnes levná
13.2.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva