Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi Q7 2015: nová generace se předvádí na prvním videu, o terén ani nezavadí
18.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Druhá generace SUV stále připomíná allroad, za což možná může paket S line a velká litá kola. Základní provedení zřejmě uvidíme až v Detroitu.
S novou generací Audi Q7 jsme se mohli seznámit již takřka před týdnem, což je dostatečně dlouhá doba na to, abychom plně vstřebali první emoce. V rámci vzhledu ovšem i nadále považujeme za správný náš původní verdikt, který novinku přirovnal spíše k allroadu než ke klasickému SUV. Je ale možné, že názor změníme ve chvíli, kdy uvidíme snímky základních verzí. Na první sadě fotek i na stávajícím videu se totiž promenuje model osazený paketem S line a mohutnými litými koly, což samozřejmě může být zkreslující.
Zavádějící je pak i samotné video, na kterém se nové Audi Q7 jen sotva prožene terénem. I přes přítomnost systému 4x4 se tak dá předpokládat, že hlavní preference při vývoji byly spojeny s ovladatelností na silnici, což ostatně souvisí také s výrazným poklesem hmotnosti. Díky platformě MLB Evo totiž druhá generace zhubla oproti té první o 325 kilogramů. Značka se čtyřmi kruhy ve znaku přitom neporovnává nejtěžší předchozí a nejlehčí současnou verzi, ale dva shodné modely, pročež je ona dieta opravdu působivá.
Nyní si už jen musíme počkat na detroitskou premiéru, po které novinka postupně zamíří na světové trhy. Otázkou však je, kdy se tak přesně stane. Ačkoliv poněkud zastaralá první generace musí již nějaký ten pátek bojovat o zákazníky s novým BMW X5 nebo Range Roverem, stále se prodává velmi dobře. Americké prodeje dokonce letos oproti loňskému roku narostly o 21 procent, což pro Audi představuje zlatou žílu, kterou dozajista bude chtít vytěžit do posledního valounku.
Dá se tedy předpokládat, že prodej novinky bude odkládán na co nejzazší termín, aby předchůdce dostal ještě trochu prostoru. Navíc jsme si jisti, že po stránce cenové bude druhá generace startovat o poznání výše než ta první. Ačkoliv je lehčí, kratší a užší, uvnitř nabízí mnohem více prostoru pro posádku i její zavazadla a moderní technikou je prošpikovaná od střechy až po podlahu.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 3 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Dokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
před hodinouŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 3 hodinamiNová auta zkrachovalého Fiskeru nechali opuštěná u silnice, teď je rozprodávají v aukci za směšné sumy
před 4 hodinamiTroufnete si? Nejlevnější moderní Lamborghini v prodeji stojí míň než dražší Škody, a to ani moc nejezdilo
před 6 hodinamiDosud neúspěšné Subaru se dočkalo o mnoho lákavější nové verze, brzdí ji ale stále stejný problém
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva