Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Aston Martin Lagonda Taraf má svou cenu, je dvakrát dražší než Rolls Phantom
18.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Za britský superluxusní sedan dáte necelých 27 milionů korun. Touto sumou ovšem Lagonda pouze startuje, dále je zákazníkům k dispozici divize Q.
O návratu značky Lagonda se mluví již hezkých pár let. Loni jsme se konečně takového kroku dočkali, i když příchod ultra-luxusního sedanu mohl mít lehce nahořklý nádech. Aston Martin totiž oznámil, že jeho novinka bude k mání pouze ve sto exemplářích a navíc jen na Středním východě. Letos se ovšem štěstí na movité zákazníky ze Starého kontinentu usmálo, neboť Britové změnili názor a představili evropskou specifikaci. Ta sice bude k dispozici ve dvě stě kusech, s ohledem na cenu to ale jistě bude stačit.
Momentálně sice nebyl Aston Martin Lagonda Taraf oceněn samotnou automobilkou, ale dealerstvím H.R. Owen, oficiální suma ale jistě nebude jiná. Na láci rovnou zapomeňte, tady se pohybujeme v nejvyšších patrech trhu. Novinka by totiž měla být k mání za neskutečných 696 000 GBP (cca 26 675 500 Kč). Tedy za dvojnásobek sumy, za jakou můžete mít prodloužený Rolls-Royce Phantom (373 824 GBP/14 327 500 Kč), či za trojnásobek ceny Bentley Mulsanne (229 360 GBP/8 791 000 Kč).
Za danou částku dostanete ručně vymodelovanou karbonovou karoserii, která je postavena na platformě VH. Pod kapotou se přitom nachází 5,9litrový dvanáctiválec, jenž produkuje stejných 560 koní jako Aston Martin Rapide S. Tento výkon by přitom Lagondě měl umožnit zrychlení z klidu na stovku za něco málo přes čtyři sekundy a dosažení nejvyšší rychlosti 320 km/h. Oficiálně však parametry stejně jako ona cena nebyly zatím zveřejněny.
Víme ovšem, že veškerý výkon bude přenášet šestistupňová automatická převodovka ZF na zadní kola. Každý ze zákazníků pak bude mít volný přístup do skladů personalizační divize Q, kde bude moci uplatit svou fantazii. Dá se tedy předpokládat, že každý exemplář bude zcela výjimečný, přičemž dle zvolených specifikací bude narůstat už tak neskromná cena.















Aston Martin Lagonda Taraf rozhodně není levným vozem, v základu vychází na takřka 27 milionů korun
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
Řešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 2 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 3 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 5 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 6 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 14:41 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB