Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Alfa Romeo MiTo 2017: měla by takhle vypadat nová generace? (ilustrace)
31.8.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nástupce modelu MiTo by měl nahradit také Giuliettu. Do té doby si musíme vystačit s faceliftem, který se možná ukáže již na IAA.
Alfa Romeo MiTo se na trhu objevila již před sedmi lety. Zpočátku se přitom zdálo, že Italové udeřili hřebíček na hlavičku, neboť hned v roce 2009 bylo prodáno přes 62 tisíc exemplářů. Nicméně každé další období se neslo ve znamení poklesu registrací, přičemž loni již nenašlo svého majitele více než 16 950 kusů. To samozřejmě pro automobilku není zrovna působivý výsledek, zvláště za situace, kdy MiTo je jedním z pouhých dvou modelů v nabídce.
Je proto logické, že nástupce tohoto vozu by měl být diametrálně odlišný, přičemž v portfoliu značky zastoupí také druhý hatchback Giulietta. Dorazit by měl někdy v roce 2017, to je ovšem jediný fakt, který je o daném modelu znám. Momentálně není jisté ani tolik, zda půjde znovu o předokolku, natož abychom spekulovali o motorech, detailech karoserie či doplňcích, které se objeví v interiéru.
Ani tento nedostatek informací ale nezabránil známému „automobilovému manipulátorovi“ Theo Chinovi, aby přišel se svým pojetím. Přitom vycházel především z tvarů Mazdy 2, které dodal prvky ze zmiňované Alfy Romeo Giulietta. Výsledek rozhodně nevypadá špatně, hlavně v případě propojení čelních světel a masky, což je nadmíru agresivně vypadající prvek. Zbytek vozu však již tak zajímavý není.
Zda se to alespoň trochu blíží budoucí realitě, to je, jak jsme uvedli, skutečnou neznámou. Dodat tak můžeme pouze dohady, podle kterých by se již za pár dní ve Frankfurtu mělo objevit faceliftované provedení. To se pochlubí vzpřímenější a rozměrnější čelní maskou, s níž dorazí odlišný nárazník a chromové lemy čelních světel. Mimo to dostane MiTo více bezpečnostních prvků, motory zůstanou stejné.
Nová generace Alfy Romeo MiTo takto nejspíše vypadat nebude
Ilustrace: Theophilus Chin
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Valencia odřeknuta, termín finále o týden později včera 14:44
- Pátek v Sepangu včera 11:04
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia 31.10.2024
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
Nejčtenější články
- Vrcholné elektrické Mercedesy ztrácí na ceně tak moc a tak rychle, že se po chvíli prodávají levněji než tuctové nové Tesly Y
2.10.2024 - Velké SUV Renaultu jako nové propadlo. Jako ojeté je na tom snad ještě hůř, stojí ale pakatel
2.10.2024 - Škoda pod tlakem odpískala své absurdní plány. Elektrická Octavia se odkládá, smrt spalovacích modelů též, šéfové přiznali barvu
3.10.2024 - Šéf sportovní divize Mercedesu je totálně mimo. I po fiasku hybridního C63 věří, že si lidé místo pro V8 přijdou pro elektromotor
3.10.2024 - VW Golf během tří generací zdražil téměř na dvojnásobek. Němci vyjmenovali důvody, které k tomu vedly
3.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva