Alfa Romeo Giulietta TCT: dvouspojkový automat i pro motor 1,4 MultiAir Turbo

Alfa Romeo přiveze na ženevský autosalon také pár drobných vylepšení svých současných modelů. Jedním z nich je dvouspojková převodovka TCT pro Giuliettu Multiair Turbo.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Alfa Romeo Giulietta TCT: dvouspojkový automat i pro motor 1,4 MultiAir Turbo

14.2.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Alfa Romeo Giulietta TCT: dvouspojkový automat i pro motor 1,4 MultiAir Turbo

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Alfa Romeo přiveze na ženevský autosalon také pár drobných vylepšení svých současných modelů. Jedním z nich je dvouspojková převodovka TCT pro Giuliettu Multiair Turbo.

Alfa nehodlá letošní Ženevu odbýt a již dříve avizovala tamní odhalení malého sporťáčku 4C GTA. Nebude to ale jediná novinka, které automobilka do Švýcar přiveze, nové 4C GTA doplní i pár menších vylepšení stávajících modelů.

Tím významnějším z nich je doplnění nabídky Giulietty o dvouspojkový šestistupňový automat TCT i pro benzin spalující motor 1,4 MultiAir Turbo s výkonem 125 kW (170 koní). Toto spojení zajístí Giuliettě zrychlení na stovku za 7,9 sekundy a jisté snížení normované průměrné spotřeby. Ta má v kombinovaném režimu činit 5,2 litru benzinu na 100 km. Giulietta 1,4 MultiAir Turbo TCT by se do prodejů měla dostat během letošního léta.

Drobné vylepšení stihne i menší MiTo, které bude od letošního května nabízeno jako model 2011 s rozšířenou paletou volitelných doplňků a barevných provedení exteriéru i interiéru. Např. Mito Quadrifoglio Verde bude k mání se sportovními sedadly Sabelt s bederní opěrkou karbonových vláken a bronzovo-černým provedením interiéru, jenž bude dodáváno k barvě karoserie Bronzo Metal, což je, jak jste jistě uhodli, bronzová metalíza. Zvenku budou nové chromované kryty zrcátek a klik dveří, chrom se objeví i v okolí předních a zadních světel.

Žádné fotografie k těmto novinkám výrobce neuvolnil, a tak přikládáme jen starší snímky Giulietty pro dokreslení atmosféry. V Ženevě jistě uvidíme více.


Alfa Romeo Giulietta TCT: dvouspojkový automat i pro motor 1,4 MultiAir Turbo - 1 - Alfa Romeo Giulietta prvni ofi 1Alfa Romeo Giulietta TCT: dvouspojkový automat i pro motor 1,4 MultiAir Turbo - 2 - Alfa Romeo Giulietta prvni ofi 2Alfa Romeo Giulietta TCT: dvouspojkový automat i pro motor 1,4 MultiAir Turbo - 3 - Alfa Romeo Giulietta prvni ofi 3

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše