Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Alfa Romeo Giulia: takhle by měla vypadat běžná provedení (ilustrace)
10.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Běžnější provedení virtuálně přišlo o aktivní čelní splitter, mohutné prahy či velká litá kola. Odhaleno prý hned tak nebude, dočkat se máme až příští rok.
O novém italském sedanu píšeme pomalu denně. Od samotného představení jsme tu již měli virtuální souboj s konkurencí či videa mapující aktivní aerodynamiku. Včera jsme si pak pro změnu posvítili na maskovaný exemplář, který na Ringu ukázal mimo jiné to, o kolik lépe by vůz mohl vypadat s menšími hlavními světlomety. Všechny tyto články ovšem měli jednoho společného jmenovatele, a tím byla vrcholná verze Quadrifoglio Verde. Základ nám kupodivu Italové ještě neukázali a běžnější Giulie prý neuvidíme ani ve Frankfurtu.
Místo toho se spekuluje o lednovém Detroitu či až březnové Ženevě, což by potvrzovalo náš názor, že Italové sice mají odvážné expanzivní a prodejní plány, jejich realizace ale nebude jednoduchá. Dá se totiž předpokládat, že pokud se základní Giulia ukáže až na výstavišti Palexpo, pak samotný prodej bude zahájen zhruba za rok. Pokud si tato fakta dáme dohromady, pak je vcelku jasné, proč analytici nevěří, že Alfa Romeo bude v roce 2018 prodávat 400 tisíc aut ročně, tedy šestinásobek své loňské produkce. Daný scénář ale raději nebudeme přivolávat, místo toho se podíváme na onen základní model, tedy alespoň virtuálně. Naši italští kolegové se totiž s předstihem pokusili nakreslit vizáž model modelu s výkonem nižším než 500 koní.
I tentokráte přitom je nač koukat, přestože tu nemáme ono aktivní „lízátko”, mohutné boční prahy nebo velká litá kola. Opětovně však musíme zdůraznit, že typický italský design to již není. Úplně by totiž postačilo vyměnit čelní masku a rázem můžeme tvrdit, že jde kupříkladu o nový Jaguar. Chápeme však, že vnímání vzhledu je ryze individuální a nakonec - standardní Giulia nakonec takto vypadat nemusí.
Dodat tak již můžeme pouze tolik, že základní verze by měla být k mání s novým 1,8litrovým benzinovým motorem a dvěma turbodiesely. Ty počítají s 2,2litrovým a třílitrovým objemem, přičemž v rámci výkonů pokryjí škálu od 135 do 340 koní. Vybírat tedy z čeho bude, nyní je již jen otázkou, kdy bude prodej zahájen a nakolik budou ceny odrážet nemalé italské sebevědomí.
Základní provedení Alfy Romeo Giulia zřejmě nebude vypadat špatně, typická italská škola to ale opravdu není
Zdroj: OmniAuto
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
před 5 hodinami - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
včera - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nejčtenější články
- Šéf sportovní divize Mercedesu je totálně mimo. I po fiasku hybridního C63 věří, že si lidé místo pro V8 přijdou pro elektromotor
3.10.2024 - VW Golf během tří generací zdražil téměř na dvojnásobek. Němci vyjmenovali důvody, které k tomu vedly
3.10.2024 - Nový rekord silniční F1 Mercedesu z Nordschleife ukazuje hlavně slabiny pohonu, na záznam z jízdy se chvílemi nedá dívat
3.10.2024 - Do Evropy míří čínská značka, která levným soupeřem Octavie válcuje Škodu, sem ale táhne s jiným zbožím
3.10.2024 - Ruskému trhu s ojetinami dodnes vládne Lada, po které Češi toužili naposledy před 35 léty. Proč tomu tak je?
3.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva