Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Alfa Romeo 4C dostane i jiná přední světla, přijde také Targa a ostrá verze
12.10.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Nejzajímavější počin Alfy posledních let si teprve klestí cestu na trh, Italové ale už myslí na to, co s ním provedou v dalších letech. Málo toho zjevně nebude.
Psát o Alfě 4C se pro nás stalo v poslední době skoro denním chlebem. Jednak jistě proto, že jde o zajímavé auto, v neposlední řadě ale také kvůli tomu, že z Alfy Romeo lezou informace o tomto modelu po dávkách připomínajících dojení pouštní krávy. Však sériová verze vozu se představila už v březnu a od té doby jsme vám museli nabídnout asi třicet dalších článků, abychom se dopracovali alespoň k pořádné sadě oficiálních fotek a videí. Dnes už je vůz v prodeji i u nás, koupit si k němu můžete také kolo a s obojím vyrazit do pohoří Eifel zničit své kvadricepsy i zdolat Nordschleife v čase 8:04.
Zdálo by se, že pomalu není co dodat, jenže tím jsme jen srovnali krok s realitou. Italští kolegové z Autoedizione už hledí do budoucnosti a při vhodné příležitosti vyzpovídali šéfa designového vývoje 4C Marca Tenconeho se snahou zjistit také něco o dalších krocích, které Alfa teprve chystá. A Tencone byl kupodivu docela sdílný, i když jen v náznacích.
Designový guru projektu tak mimo jiné potvrdil, že automobilka k vozu nabídne alternativní přední světla, která budou vzhledově bližší původnímu konceptu. Jde o pozoruhodnou sebereflexi, neboť právě vzhled hlavních světlometů je 4C vyčítán a Alfa tímto připouští, že výsledek zrovna krásný není. Tencone ale neřekl jen to, prozradil též, že firma plánuje otevřenou verzi Targa a pracuje i na výkonnějším provedení. Zmínil výslovně okruhové zaměření, snad to ale nebude znamenat vůz nemající silniční homologaci. Měl by totiž nabídnout podobnou hmotnost jako výchozí model v kombinaci s výkonem blížícím se 270 koním. A to zní rozhodně zajímavě.
Nemůžeme zatím upřesnit, kdy přesně bychom se těchto novinek měli dočkat, ostatně ani jasnější informace přímo od Alfy by vzhledem k věčným odkladům příchodu čehokoli nového beztak nebyla věrohodná. Můžeme si ale být jisti tím, že jakmile pomine první vlna zájmu o 4C, bude mít automobilka co nabídnout, aby nalákala i ty, kterým malé kupé dosud neučarovalo.
Alfě 4C nechybí atraktivita už v základním provedení, automobilka ji ale chce podpořit i dalšími deriváty
Zdroj: Autoedizione
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nejčtenější články
- „Zýrou emišns”? Volvo přiznalo, že jeho „nulové emise” znamenají přesně 36,7 tuny CO2, to je panečku matematika
2.10.2024 - Jeep žádá majitele téměř 200 tisíc dobíjecích aut, aby je nenabíjeli a neparkovali uvnitř, 13 už jich shořelo
2.10.2024 - Vrcholné elektrické Mercedesy ztrácí na ceně tak moc a tak rychle, že se po chvíli prodávají levněji než tuctové nové Tesly Y
2.10.2024 - Velké SUV Renaultu jako nové propadlo. Jako ojeté je na tom snad ještě hůř, stojí ale pakatel
2.10.2024 - Škoda pod tlakem odpískala své absurdní plány. Elektrická Octavia se odkládá, smrt spalovacích modelů též, šéfové přiznali barvu
3.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva