Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
ABT VW Golf GTI: sedmá generace gétéíčka dostane výkon až 310 koní
7.3.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
V první fázi přestavby nový Golf GTI nabídne „jen“ 270 koní, poté ale síla motoru ještě naroste. Pokaždé přitom bude k mání slušivý sportovní bodykit.
Možná vás to překvapí, ale dnes pro vás máme také jednu novinku mimo ženevský autosalon, i když spojena je s tuningovou společností ABT, která na výstavišti Palexpo má své zástupce v podobě upravených Audi AS6-R, RS5-R a R8 GTR i nového Golfu. Její nejnovější produkt však aktuálně existuje pouze na počítačových vizuálech, neboť vychází z právě představeného Volkswagenu Golf GTI sedmé generace. Reálný produkt bychom prý měli očekávat až v druhé půli roku, přičemž upravený bude nejen zvenčí, ale také pod kapotou.
Detaily jsou prozatím tajemstvím, o chystaném výkonu ale už víme. Fáze jedna by přitom jeho vrchol měla navýšit z továrních 220 koní (nebo 230 u verze Performance) na „tuningových” 270. Ve fázi dvě by pak Golf GTI měl posílit dokonce na 310 koní, s čímž asi bude mít přední náprava docela problém. Jsme proto zvědavi, zda se firmě ABT povede veškerou sílu v pořádku přenést na silnici. Zajímavá pak bezesporu bude i jízdní dynamika.
Po stránce kosmetických úprav pak upravené GTI bude profitovat z nových nárazníků a bočních prahů, jiná budou i zpětná zrcátka, světlomety či maska chladiče. Sáhnout budete moci po 18- nebo 19palcových kolech, které doprovodí sada sportovních pružin a výfuk zakončený čtyřmi koncovkami výfuku. Teď už jen nasadit všemu dobrou cenu a oznámit začátek prodeje.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo ze Ženevy.
Upravený VW Golf GTI sedmé generace prozatím existuje jen v počítači. Až dorazí v reálu, nabídne až 310 koní
Tuningová firma ABT se v Ženevě prezentuje hlavně upravenými modely Audi, ani základní Golf VII ale nechybí
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
před hodinou - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
včera - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia včera 17:00
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
- Andrea Iannone místo Fabia Di Giannantonia v Sepangu 28.10.2024
- Vítězem Bagnaia před Martinem a Acostou 27.10.2024
Nejčtenější články
- Majitelům nových Maserati za jízdy dochází benzín, i když palivoměr ukazuje, že „šťávy” mají dost
2.10.2024 - „Zýrou emišns”? Volvo přiznalo, že jeho „nulové emise” znamenají přesně 36,7 tuny CO2, to je panečku matematika
2.10.2024 - Jeep žádá majitele téměř 200 tisíc dobíjecích aut, aby je nenabíjeli a neparkovali uvnitř, 13 už jich shořelo
2.10.2024 - Vrcholné elektrické Mercedesy ztrácí na ceně tak moc a tak rychle, že se po chvíli prodávají levněji než tuctové nové Tesly Y
2.10.2024 - Velké SUV Renaultu jako nové propadlo. Jako ojeté je na tom snad ještě hůř, stojí ale pakatel
2.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva