2015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit

Pokud na vašem kontě přebývá pár desítek milionů a rádi byste opravdu výjimečné auto, musíme vás zklamat - letošek pro vás není příznivý.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

2015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit

26.2.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

2015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit

/

Foto: Ferrari

Pokud na vašem kontě přebývá pár desítek milionů a rádi byste opravdu výjimečné auto, musíme vás zklamat - letošek pro vás není příznivý.

Pokud máte pro letošek v plánu porozhlédnout se po nějakém novém hyperrychlém a hyperdrahém autě, máme špatné zprávy. Chcete-li nový vůz postavený přesně dle vašich představ do posledního detailu, podobně jako chtěl Brit Paul Bailey své LaFerrari, není moc co koupit. Snad všechna existující nová hyperauta jsou totiž vyprodána a dalších je na obzoru minimum.

Nevěříte? Pagani s Mercedesem dohodlo dodávku „jen” stovky motorů pro Huayru a všechny už jsou pryč, takže dokud nebude dohoda nová, Huayry z brány fabriky vyjíždět nebudou. Porsche prodalo poslední 918 Spyder v prosinci loňského roku. Po všech 499 kusech LaFerrari se zaprášilo velmi rychle, a aby vám Ferrari vůbec chtělo svůj nový skvost prodat, bylo potřeba mít v garáži pět jiných Ferrari. A McLaren P1 byl vyprodaný už vloni.

Nemyslete ani moc na ostřejší verze těchto aut - McLaren P1 GTR bude jen pro majitele silničního P1, LaFerrari XX bude podobný příběh a Aston Martin Vulcan je jen okruhovka. Poslední kousek nejrychlejšího grand toureru na světě, dvanáctisetkoňového Veyronu Grand Sport Vitesse, si nedávno koupil někdo z Blízkého východu a pokud byste snad chtěli něco alespoň „správně ujetého”, situace není o moc lepší - Mercedes G 63 AMG 6x6 též končí. Nástupci všech těchto aut jsou daleko, snad až na vrcholné Maserati. Možná lze doufat v LaFerrari Spider, ale to bude nejspíš vyprodáno ještě před tím, než budeme vědět, že vůbec existuje. A jednou dorazí i Mercedes G 500 4x4^2, ten už ale dost možná nebude pro ty nejbohatší dostatečně výjimečný - však ani nemůže být zdaleka tak drahý jak verze 6x6.

Utratit peníze za nové auto podobného ražení bude letos zkrátka problém - nejsou a nebudou. Spásu lze hledat leda v „ojetinách” - v uvozovkách proto, že kolikrát nemají na tachometru ani tisíc kilometrů a jejich ceny bývají šroubovány hodně vysoko. Zmiňme třeba černé LaFerrari za 71,5 milionu. Anebo, pokud vám hybridy a dvouspojky nesedí, vždycky se lze podívat třeba po Porsche Carrera GT, které za každý halíř své ceny bude stát už jen podmanivým zvukem atmosférického desetiválce...


2015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 1 - McLaren P1 modra Genesis Blue 01b2015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 2 - McLaren P1 modra Genesis Blue 022015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 3 - McLaren P1 modra Genesis Blue 062015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 4 - McLaren P1 modra Genesis Blue 072015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 5 - McLaren P1 modra Genesis Blue 082015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 6 - McLaren P1 modra Genesis Blue 042015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 7 - McLaren P1 modra Genesis Blue 092015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 8 - McLaren P1 modra Genesis Blue 102015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 9 - McLaren P1 modra Genesis Blue 112015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 10 - McLaren P1 modra Genesis Blue 15
McLaren P1 byl vyprodán už předloni...

2015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 11 - LaFerrari Ferrari 2013 oficialni 012015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 12 - LaFerrari Ferrari 2013 oficialni 022015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 13 - LaFerrari Ferrari 2013 oficialni 032015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 14 - LaFerrari Ferrari 2013 oficialni 042015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 15 - LaFerrari Ferrari 2013 oficialni 052015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 16 - LaFerrari Ferrari 2013 oficialni 062015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 17 - LaFerrari Ferrari 2013 oficialni 072015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 18 - LaFerrari Ferrari 2013 oficialni interier
... a po LaFerrari se zaprášilo ještě rychleji

2015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 19 - 2004 porsche carrera gt 012015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 20 - 2004 porsche carrera gt 022015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 21 - 2004 porsche carrera gt 032015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 22 - 2004 porsche carrera gt 042015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 23 - 2004 porsche carrera gt 052015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 24 - 2004 porsche carrera gt 062015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 25 - 2004 porsche carrera gt 072015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 26 - 2004 porsche carrera gt 082015 je smutný rok pro milionáře, z nejlepších nových aut už není co koupit - 27 - 2004 porsche carrera gt 09
Porsche Carrera GT ale může být lákavější nabídka, i když jí letos bude jedenáct let

Zdroj: GT Spirit

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.